Dryfing startupak kirol-jardueraren oztean, neoprenozko jantziak garbitzen, lehortzen eta desinfektatzen dituen URA makina aurkeztu du. Makinaren aurkezpen publikoa joan den otsailaren 25ean izan zen Bilbao Surf Film Festival jaialdian, Itsasmuseumeko zabalgunean.
Naia Espinosa, Dryfing-eko CEOaren hitzetan, “Surflari gisa neoprenozko jantzien arazoa ezagutzen nuen, baina Kantauri eta Mediterraneoko surf irakasle bezala lan egin nuenean konturatu nintzen konpondu gabeko beharra zegoela. Izan ere, eskolek espazio, denbora eta ahalegin handia eskaintzen diote neoprenoen kudeaketari, eta, hala ere, bezeroen esperientzia hondatu egiten da jantzi zikin eta bustiak partekatzean”.
2019. urtearen amaieran sortua, euskal startup honek neoprenozko 10 jantzi ere garbitu, desinfektatu eta lehortzeko gai den makina bat sortu du, surf, urpekaritza, bela, barrankismoa eta aire zabaleko 25 kirol ere praktikatzean, neopreno bustia eta usain txarrekoa ez janzteko asmoa errealitate bihurtuz.
Konfinamenduen ondoren, sektorea indartuta atera zen baina oraindik eskoletan eta zentroetan erabiltzen diren neoprenozko jantziak partekatzen jarraitzen dituzte, bustita eta bezeroen artean desinfektatu gabe. Dryfing URA makinen teknologia disruptibo eta ekojasangarria mundu mailako uretako kirolen sektoreko enpresetan neoprenozko jantzien kudeaketa iraultzera zuzenduta dago. URA aurkeztu ondoren, 2023rako Dryfing-en helburuak Espainiako merkatua, Frantzia eta Portugal irekitzea dira.
Startupak ‘Easo Ventures’ euskal inbertsio fondoaren partaidetza du eta Juan Roig valentziarrak bultzatutako ‘Lanzadera’ bizkortzaileak aukeratu izan zuen.
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?