HAZI Ostegun Ekintzaileak: Badakizu zer kontatzen duten zure bezeroek zure markaz? Ba, ziur aski zuk kontatu zenezakeenaren araberakoa izango da. Izan ere, datuak ahaztu egiten dira, istorioak gogoratu egiten dira eta istorio onak zabaldu egiten dira.
Storytelling-a (istorioak kontatzeko artea) marketinaren eta brandingaren munduko tresnarik indartsuenetako bat da; izan ere, mezuak modu eraginkorrean transmititzeko aukera emateaz gain, konexio emozional masiborako arma ere bada. Ipuinak kontatzeari utzi eta marka-istorioak azaltzearen ondorioetako batzuk dira lotura sortzea, zure marka-bereizketa indartzea, entzuleak konbentzitzea edo epe luzera leialtasuna sortuko duen lotura bat ezartzea.
Uztaila honetan, estatuko copywriter ospetsuenetako batekin, Maïder Tomasenarekin, zure istoria sortzea edo leuntzea proposatzen dizugu.
Eta ez duzu amaiera zoriontsua behar, benetako printzipio zintzoa baizik: zurea.
Maïder Tomasena copywriterra da, Fluo agentziako CEO eta Copywriting Eskolaren sortzailea. Duela 10 urtetik hona, bere sektoreko profesional eta B2B eta B2C erakunde liderrei hitz egokiak aukeratzen laguntzen die, bereizteko, bezeroekin benetako konexioak sortzeko eta saltzen duten horrek duen balio izugarria modu zintzo, sinesgarri eta arreta-duinean transmititzeko. Ikea, Securitas Seguridad, Mercadona, Tempe Inditex, Wolters Kluwer, Euskaltel eta Grupo Barceló enpresekin lan egin du.
Uztailaren 20an, osteguna
BEASAIN, IGARTZA JAUREGIAn
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?