Hainbat agentzia eta enpresatan lan egin ondoren, diseinuan, web diseinuan, sormenean eta marketinean 30 urteko esperientzia eskuratuz, eta webgune askok bezero berririk erakartzen ez dutela ikusi eta gero, Iñaki Saldias Solísek agentzia propioa sortzea erabaki zuen 2022ko urtarrilean. Supersite izenpean, agentzia bisitariak bezero bihurtzeko webguneak sortzera bideratutako garapenean espezializatuta dago.
Agentziak web orriak garatzen ditu Internet bidez bezero berriak erakarri behar dituzten enpresentzat. Gaur egun, “webgune batek argi eta garbi kontatu behar ditu gure enpresaren produktu edo zerbitzuaren onurak“, dio Iñaki Saldias Solís Supersiteko CEOak, “ez da nahikoa zerbitzuak eta argazki politak jartzea”. Web-orria tresna gisa ulertzen da, eta kontsumitzaileak tresna horrekin “gu aukeratu behar gaitu, ez besteak; webguneak bezeroari izan ditzakeen objekzioak eraitsi behar dizkio, gurekin lan eginez lortuko duena erakutsi behar dio, eta erraz jarri behar dio nahi dugun botoian klik egin dezan”.
Supersitek berezko metodoa du bere zerbitzuak behar dituzten enpresen eskaerei erantzuteko. Lehenik eta behin, enpresako kontsumitzailea aztertzen du bere marka-gidoiaren bidez. Ondoren, web orria berriz diseinatzen du, bildutako informazio guztia aplikatuz, bisitak bezero bihurtzeko. Azkenik, Interneten ikusarazteko estrategia bat definitzen du, markaren helburuekin bat datorrena, eta bere aldizkako kudeaketaz arduratzen da. Horrela, agentziak funtzionaltasuna lehenesten du, estetika alde batera utzi gabe, bere helburua lortzeko: web-bisitak bezero bihurtzea publizitate-kanpainen eta edukien bidez, sare sozialetako eta Googleko trafikoa erakartzeko.
Arabako agentziak sektore askotako bezero nazionalen zorroa du: industria-produktuak, entretenimenduaren arloko enpresak, etxe-agentziak edo energiaren arloko konpainiak, esaterako. Hau da, “bere produktuak edo zerbitzuak web orri baten bidez eskain ditzakeen edozein enpresak izan dezake bihurketa-webgune bat“, azaldu du Supersiteko CEOak.
Agentziak eskaintzen dituen zerbitzuen artean, enpresek gehien eskatzen dutena da bisitak dei bihurtzeko orriak sortzea, Googlen webgunea ondo kokatzea eta Interneterako publizitatea garatzea. Orain, Supersitek bihurketa-tasaren espezializazioan lanean jarraitzea du helburu, “gure bezeroei salmenta gehiago eta hobeak sortzeko”, adierazi du Iñaki Saldias Solisek.
SPRI Taldeak laguntza integralaren bidez berrikuntza, ekintzailetza eta barne-ekintzailetza laguntzen ditu, ideiak merkatura modu arrakastatsuan irits daitezen. Aurrera, Basque Fondo, Bind 4.0, Ekintzaile edo Barnekintzailetza ekintzailetzarako laguntza-programen bidez egiten du hori.
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?