Filtra tu búsqueda

Euskal enpresentzako arreta zerbitzua

Zertan lagundu zaitzakegu?


Berehala eta eraginkortasunez erantzuten dugu

Kontsultarako inprimakia


  • This field is hidden when viewing the form

  • SPRI-Enpresen Garapenerako Euskal Agentziak, datuen tratamenduaren arduradun gisa, zure datu pertsonalak biltzen ditu gure zerbitzu eta programekin zerikusia duten zerbitzuak emateko. Eskubidea duzu edozein unetan zure adostasuna erretiratzeko, tratamendua aurkatzeko, zure datuak eskuratu, zuzendu eta ezabatzeko, eta orobat beste eskubide batzuk erabiltzeko. Horretarako, posta elektroniko bat bidali beharko duzu lopd@spri.eus helbidera. Era berean, Datu Pertsonalen Babesari buruzko informazio gehigarriaren eta xehearen berri izateko, jo Pribatutasun politika atalera. “Bidali” botoia klikatuz adostasuna emango duzu zure datuak trata daitezen gorago adierazitako baldintzetan.

Deitu iezaguzu 900 92 93 93 telefonora
Bidal iezaguzu e-posta bat info@spri.eus helbidera
Ohiko galderak

Zalantzak argitu

Gure zerbitzuaren kalitatea hobetzen lagun diezagukezu:

  • presentzialki, Bilboko bulegoko Harreran daukazun iradokizunen orria betez, hemen aipatzen den toki eta ordutegian,
  • gure web orriaren bitartez, hemen klikatuz, edo
  • posta elektroniko bat bidaliz helbide honetara: info@spri.eus

 

Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.

Ahalik eta gehien murriztu nahi dira zerbitzuen intzidentziak, urteko kexa portzentajea kontsulta guztien % 0,3 baino txikiagoa izan dadin.

Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.

Konpromisoa hartu dugu kexa eta iradokizunen % 90 7 lanegunen buruan erantzuteko, eta gainerakoak 15 lanegun igaro baino lehen.

Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.

Konpromisoa hartu dugu posta elektronikoz jasotako kontsulten % 97 2 lanegunen buruan erantzuteko, eta gainerakoak 10 lanegun igaro baino lehen.

Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.

Konpromisoa hartu dugu telefono erantzungailuan jasotako mezu guztiak (% 100) 24 orduren buruan erantzuteko.

Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.

Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuaren Zerbitzuen Karta

SPRI Taldean, bezeroari arreta emateko kalitatezko zerbitzua eskaintzeko konpromisoa hartzen dugu, gardena eta gure erabiltzaileen beharretara bideratua. Zerbitzuen Karta honek elkarreragin bakoitzean esperientzia egokia bermatzeko hartu ditugun konpromisoak eta kalitate-estandarrak zehazten ditu.

Helburua, gure bezeroei dagozkien eskubideen, eskaintzen ditugun zerbitzuen eta kontsultak, iradokizunak eta erreklamazioak ebazteko dauden bideen berri ematea da. Gutun honen bidez, gure erantzukizuna eta etengabeko hobekuntza indartu nahi ditugu, gugan konfiantza duen pertsona bakoitzak ahalik eta arreta onena jasoko duela bermatuz.

Lagunduko diguzu hobetzen?

Eskain iezaguzu denbora pixka bat, egokitu eta hobetu dezagun euskal
enpresarentzako gure arreta-zerbitzua

Joan inkestara Konpromisoen betepena

feedback-stelle

Bazenekien erabiltzaileek 9,8ko nota eman diozuela zerbitzu honi? Eskerrik asko!