Berehala eta eraginkortasunez erantzuten dugu
Kontsultarako inprimakia
Gure zerbitzuaren kalitatea hobetzen lagun diezagukezu:
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Ahalik eta gehien murriztu nahi dira zerbitzuen intzidentziak, urteko kexa portzentajea kontsulta guztien % 0,3 baino txikiagoa izan dadin.
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu kexa eta iradokizunen % 90 7 lanegunen buruan erantzuteko, eta gainerakoak 15 lanegun igaro baino lehen.
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu posta elektronikoz jasotako kontsulten % 97 2 lanegunen buruan erantzuteko, eta gainerakoak 10 lanegun igaro baino lehen.
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Konpromisoa hartu dugu telefono erantzungailuan jasotako mezu guztiak (% 100) 24 orduren buruan erantzuteko.
Gehiago jakiteko gure bezeroen eskubide eta betebeharrei eta haiekiko konpromisoei buruz, irakurri Zerbitzuen Gutuna hemen.
Eskain iezaguzu denbora pixka bat, egokitu eta hobetu dezagun euskal
enpresarentzako gure arreta-zerbitzua
Bazenekien erabiltzaileek 9,8ko nota eman diozuela zerbitzu honi? Eskerrik asko!