José Mª Sainz de Vicuñak eta bere familiak sortu zuten 2018an Donostian SDV Elkartea. SDV irabazi asmorik gabeko erakunde bat da, helburutzat duena marketinarekiko eta planifikazioarekiko interesa piztea eta marketinaren eta planifikazioaren garapena eta profesionalizazioa saritzea.
Ekimen horren bidez, “Sainz de Vicuña – Bravo” familiak “gizarteari bueltatu nahi dio gizarteak familiari emandako guztiaren zati bat”. Hala, asmoa da “José Mª Sainz de Vicuñak –lehiaketaren sustatzaile eta presidenteak- jasotakoaren zati bat itzultzea marketinaren eta planifikazioaren sustapenari”.
SDV Elkartearen helburua da gizarte hobe bat eraikitzen laguntzea, “beren beregi sarituz marketinaren planifikazioan edota planifikazio estrategikoan profesionaltasun handiz diharduten pertsonak”. Horretarako deitu ditu “Enpresa Planifikazioko Bikaintasunaren Sariak” Marketin, Estrategia eta Negozio kategorietan.
Deialdi honetan parte har dezakete:
Nolanahi ere, komeni da interesatutako pertsona guztiek ongi ezagutu ditzatela lehiaketaren oinarriak, webgune honetan kontsulta ditzaketenak:
http://www.sdvconsultores.com/caste/SDV_Elkartea/Premios_SDV_Elkartea.asp
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?