Grabit 2019an sortutako konpainia da, eta ikusmen artifizialaren arloan egiten du lan. Haien helburua konponbide eraginkorrak eskaintzea kostuan banaketa-sektorearentzat da, prozesuen eraginkortasuna hobetzeko, adibidez, supermerkatuetan. Lan horrek bezeroaren esperientzia, negozio-eredu berriak sustatu eta eraginkortasuna hobetzen ditu.
Enpresak fruta eta barazkien detekzioa hobetu nahi zuen, jada garatuta zuten supermerkatuko balantzaren prototipo baten oinarrituta. Helburu hori lortzean, eskuragarri dagoen produktu komertzial bat ere lortu nahi zen.
Retailera bideratutako soluzio eraginkorrak kostuan
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?