Asebrok 2000 Bilbon kokatutako enpresa bat da, aseguruen arloko konponbideak eskaintzen dituena bai pertsonentzat eta bai antolakundeentzat. Aseguru-etxe multinazionalek prezioak jaisteko zabaldu duten kulturari men egin beharrean, enpresa honetako bazkideek erabaki zuten beharra zutela euren estrategia komertziala birplanteatzeko eta euren lehiakortasun bereizgarria balioan jartzeko. Eta hori lortzeko baliatu dituzte Hazinnova laguntzak.
“Estrategia komertziala birdefinitzeko prozesuan murgilduta geunden, eta programa honek gure kezketako bat argitzen lagundu digu, gure bezeroen segmentazioarena hain zuzen” azaldu du Asebrok 2000 enpresako bazkide den David Gómez Pérezek. Aseguru-artezkaritzaren helburua zen bezeroak gehiago leialtzea eta bezero berriengana iristea, aseguru-etxe handien aurrean lehiakor izaten jarraitzeko.
Hazinnova programak laguntza ematen die enpresei berrikuntzako mikroproiektuak garatzeko aholkulari adituen laguntzarekin. Asebrok enpresaren kasuan, aholkularitzak proposatu zuen enpresaren portfolioaren diagnostikoa egitea, horretarako beraizik aztertuz bezero bakoitzaren errentagarritasuna eta kokatze estrategikoa. “Irizpide jakin batzuen arabera sailkatu genituen gure bezeroak” dio David Gómezek “eta, horrela, guretzat balio gehien duten bezeroengan jarri dugu fokua”.
Hala, lantaldeak bere bezeroak sailkatu eta lehenetsi zituen aholkularitza baten laguntzarekin. Hortik aurrera, tresna bat inplementatu zuen datu horiek bistaratzeko eta bezero-zorroaren kudeaketa errazteko. Asebrok enpresako bazkideak azaldu bezala, “enpresan lan egiten duten pertsona guztiak sar daitezke bezeroaren profilera, eta bertan ikus dezakete nolako arreta eman behar zaion, zein zerbitzu eskain diezazkiokegun eta nola argitu behar zaizkion zalantzak”.
Hazinnova programaren bitartez, aseguru-artezkaritzak bezero segmentu bakoitzarekin garatu beharreko protokoloak definitu ditu eraginkortasun irizpideak oinarri hartuta. Gainera, prozesu honi esker plan komertzial berri bat garatu dute, balizko bezeroak identifikatu dituzte eta konpainiaren helburuen araberako ekintza komertzialak finkatu dituzte.
Prozesu honek lantaldearen inplikazio handia eskatu du, baina azterketa-lan honi esker balizko 5.000tik gora bezero identifikatu dituzte Euskadin, Nafarroan eta Kantabrian. “Ahalegin handia egin behar izan dugu, baina lortu dugun emaitza oso baliotsua da gure antolakundearentzat” dio David Gómezek.
Hazinnova doako aholkularitza eta laguntza zerbitzu bat da, 10 langile edo gehiago dituzten euskal enpresei zuzendua dagoena. Programak laguntza ematen du enpresaren beharrizan zehatz bati erantzungo dioten berrikuntzako mikroproiektuak garatzeko. Horretarako, ETE onuradunek 50 aholkularitza-ordu espezializatu jasotzen dituzte eta hurbileko Hazinnova agente baten laguntza dute prozesu osorako. Programaren helburua da enpresak bere lehiakortasuna hobetzera bideratutako emaitza ukigarriak lortzea 3 hilabeteko garapenarekin.
“Hazinnovari esker, lan dinamiko eta oso baliotsua egin dugu” dio Asebrok 2000 enpresako bazkideak.
David Gómez Pérez, eskerrik asko zuen denboragatik eta zuen esperientzia gurekin partekatzeagatik!
Bideo honetan lehen eskutik jakingo duzu nolako esperientzia izan duen Asebrok 2000 enpresak Hazinnova programan:
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?