Bonu kanpainarik onena: ‘Easybonos’ek zure saltokiari laguntzen dio
Easybonos tokiko merkataritza sustatzeko bideratutako soluzio digitaletan espezializatutako euskal enpresa teknologikoa da. Kanpainak modu integralean kudeatzen ditu, bezeroak eskatutako egin daitezkeen zerbitzu guztiak emanez, hala nola analisia, diseinua, kudeaketa, integrazioa, baliozkotzea eta auditoria, eta etapa bakoitzean aholkularitza eskainiz.
Bere produktu eta zerbitzuen artean, kontsumo-bonuen online plataforma nabarmentzen da, administrazioei, merkataritza-elkarteei, konpainiei eta frankiziei kontsumoa sustatzeko kanpainak garatzeko aukera ematen diena, udalerrietan jarduera ekonomikoa areagotzeko aukera emanez. “Merkataritza, sukaldaritza, kultura eta merkatuei lotutako negozioak dira jarduera-gune nagusiak. Tresna seguruak ditugu, ezarpen-bizkorrekoak eta gure bezeroentzat erabiltzeko errazak direnak”.
Plataforma erabiltzeko erraztasunean, malgutasunean eta bezeroarekiko moldagarritasunean oinarritzen da, bai eta kanpainen kudeaketa integralean ere. Abantaila horiei, “kontrol eta segurtasun-sistema ugari gehitzen dizkie”, azpimarratzen dute bere arduradunek. “Kanpaina bakoitzaren beharretara egokitzen gara. Hura konfiguratzeaz eta komunikatzeaz gain, tiketak ikuskatzeaz ere arduratzen gara”.
Aktibazio-datak eta bonuak trukatzeko ereduak abian jartzean hasten da konfigurazioa ,eta hauek, eredu kanpainaren helburuen arabera egokitzen dira. Ondoren, webgunean, kanpainari buruzko informazio xehatuaren eskuliburua zabalduko da eta honekin batera, saltoki parte hartzaileen erregistratzeko eta baliozkotzeko prozesua.
“Kanpainaren sustatzaileei eta saltokiei laguntza eta arreta pertsonalizatua ematen diegu merkataritza-ordutegi osoan, asteburuetan barne”, azaltzen dute Easybonosetik. Zerbitzua, truke-prozesuen eguneroko kontrolekin osazen da, baita kanpainaren jarraipenari buruzko aldizkako txostenekin ere. “Bezeroak denbora errealeko grafikoak ditu kanpainaren jarraipena egiteko, bai eta azken txostenak ere, datu, estatistika eta konparazio elektrikoekin”.
Aldi berean, plataformak hainbat zerbitzu osagarri ere eskaintzen ditu, hala nola, saltokientzako laguntza tekniko bat, bidalketa-sorten kudeaketa, fakturen auditoriak, parte hartzen duten saltokien jarraipena kanpainan parte hartzen dutela bermatzeko, eta API integrazio finantzario sekurizatuak, hirugarren batzuk gure sistemarekin integratu ahal izan daitezen. Horrekin batera, “administrazioei zuzendutako aholkularitza eskaintzen du, kanpainak definitzeko eta garatzeko”, diote enpresatik.
Easybonosi buruz gehiago jakin nahi baduzu, bisitatu: easybonos.com
Lotutako albisteak

Biotz: “Roca Salvatellarekin egindako akordioak berrikuntza teknologikoaren balio-kate osoa batzen du”
Gipuzkoako enpresak Kataluniakoarekin aliantza bat itxi du bere talentu digitala indartzeko eta nazioarteko merkatu berrietan bere presentzia zabaltzeko.

Elena Urbizu: “Gure helburua Luzaroko funts propioak sendotzea da, Euskadiko enpresen garapena finantzatzen jarraitzeko”
Euskadin jarduten duen kredituko finantza-erakundeak akordio berri bat sinatu du Europako Banku Zentralarekin, eta Eusko Jaurlaritzarekin eta finantza-erakundeekin duen aliantza berritu du.

Surphasek merkatuan parekorik ez duen teknologia garatzen du eta gatzgabetzeko planten eraginkortasuna handitzea lortzen du
Donostiako ETEak, Europako Batzordearen 2,5 milioiko dirulaguntza lortuta, iragazkien egoera aurreikusten du denbora errealean; hala, geldialdi teknikoen % 60 murrizten du

GuLink: Kulturak konektatzen eta negozioak sustatzen aro globalean
GuLinken modu estrategiko eta jasangarrian globalki hedatzea bilatzen duten enpresekin lan egiten dute.

Kimaiwi: “Gure proposamen teknologikoa balioztatzean eta nazioarteko turismo-industriaren aurrean proiektatzean zentratu gara”
Startup arabarrak online irtenbideak garatzen ditu turismo-sektorearentzat, eta hazkunde eta babes handia izan du bere bederatzi hilabeteko bizitzan.

Eduardo Lasa: “Mugikortasunaren eta logistikaren sektorea Euskadin sendo dago eta erronka berrietarako prest”
Euskadiko Mugikortasun eta Logistika Klusterrak pertsonen mugikortasunaren, merkantzia-logistikaren eta garraio adimenduneko teknologiekin (ITS) lotutako industrien sektoreko 122 enpresa eta eragile biltzen ditu, eta urtean 12.500 milioi euro fakturatzen ditu.

NAW: “Gure abantaila lehiakorra 10 urte bitarteko kirol-oinetako minimalista eskaintzea da”
Silvia Echeverríak, NAWren sortzaileak, oinetako minimalistak postura-osasunean eta garapen biomekanikoan haurtzarotik helduarora arte nola eragin dezakeen azaltzen du.

Asier San Millán (Siderex): “Deskarbonizazioa eta emisioen murrizketa ezinbesteko helburuak dira lehiakorrak izaten jarraitzeko”
Euskadiko Siderurgiaren Kluster Elkarteak siderurgiaren balio-kate osoko enpresak biltzen ditu, eta funtsezko arlo batzuetan egiten du lan, hala nola nazioartekotzean, garapen jasangarrian, berrikuntza teknologikoan eta talentuaren prestakuntzan.

Ezarri Mosaicos: “Enpresa baten egunerokoa lehiatzea, ikertzea eta bezeroei erantzunak ematea da”
Gipuzkoako enpresaren beirazko diseinuak 100 herrialdetan baino gehiagotan daude, eta nazioarteko transakzioak haren negozio-zifraren % 70 dira

Aratubo: “IA funtsezko zeregina betetzen ari da gure eraginkortasuna eta berritzeko gaitasuna hobetzeko”
Enpresaren historia hazkunde azkar eta iraunkor batek markatu du. BAICeko bazkide da 2022tik, eta SPRI Taldeak sustatutako hainbat programatan parte hartzen du. Aitor López de Letona gerentearen arabera, "smart factory kontzeptua epe ertainerako lehentasunetako bat da".