boxsr cuidado del hombre
Ekintzailetza
Elkarrizketak 3 Marzo, 2019

BOXSR: Idoya, Asier eta German zu zaintzera etorri gara!

 ‘BOXsr’ sortu berri da, gizonen garbitasunerako marka digitala. Haren helburua gizonen itxura zaintzea da, gizonen garbitasun ezarekiko usteari erantzun nahian.

BOXsr sortu berri da, gizonen garbitasunerako marka digitala. Haren helburua gizonen itxura zaintzea da, gizonen garbitasun ezarekiko usteari erantzun nahian. Demium-en burututako proiektua da, Ydoya García, Asier Gila eta Germán Zubiaurrek humorea baliatuz sortua, zeure itxura eta osasuna zainduz gozatzeko esperientzia eskaintzen duen kalitate handiko produktua.

“Zeure itxura onaz harro senti zaitez, eta gustuko ez zaituenak, begira ez zaitzala!”

 

Batzuek kolokan jartzen duten gizonen garbitasuna zaintzeko helburuz zatozte…

Helburua baino are gehiago, gure egitekoa da! Honetarako, kalitate ezin hobeko produktuez eta humore pitin batez baliatzen gara.

Betidanik, gizonoi geure burua zaintzea eta itxura ona izatea gustatzen zaigu, eta kontrakoa diona gezurretan ari da! (barreak).

Gizonaren garbitasuna gizontasunarekin bateraezina delako ideia atzerakoia iruditzen zaigu. XXI. mendean bizirik, teknologia-aurrerapenei esker gaur egun errazago eta eraginkorrago da norbere burua zaintzea.

Horrexegatik gaude hemen.

 

Ez omen da erraza bezeroak bere itxura eta osasuna zaintzeko esperientzia eskaintzea!

Norbere garbitasunerako eta osasunerako merkatua oso lehiakorra da.

Hala eta guztiz ere, oso eskaintza gutxi dago gizonentzat, markarik gehienak emakumeei zuzenduta baitaude.

Gizonok produktu ulerterraz eta aplikatzen errazak bilatzen ditugu, epe laburrera eraginkorrak direnak. Gutaz kezkatzen den marka baten bila gabiltza, ulertzen gaituen marka bat…

Horixe da BOXSR, gizonentzako berariazko marka, norbere buruaren zaintzerako esperientzia.

 

‘BOXSR’ marka digital gisa sortu zen: Digitally Native Vertical Brand’, startupen hizkeran.

Halaxe da! Online bidez saltzen dugu guztia boxsr.es webgunetik eta gure marketing gehiena digitala da. Erosteko modu hau erosoagoa da bezeroarentzat, sagua bi bider sakatu eta nahinora igor diezazukegu.

Hala ere, merkataritza-zentroetan pop up-ak (epe baterako dendak) zabaltzean pentsatzen ari gara. Bezeroek produktua frogatzea eta gu ezagutzea garrantzitsua da.

 

Webgunearen itxura dibertigarria eta oso atzerakoia da…

Oso ondo pasatu dugu webgunea diseinatzen eta, gure ustez, gure markari hori berori dario. Bezeroek webgunearen akatsak humore onez hartzea nahi dugu.

Norbere garbitasunaren esparruan tonu serioegia erabiltzeko joera dago; aldiz, gu hurkoagoak eta isekariak gara. Hala, produktu ona saltzea humorez ezagutaraztearekin erabat bateragarri dela argi dugu.

 

Proiektua Demium-en garatu duzue ekintzaileen bideari jarraituz.

Egia esan, bete-betean eman dugu, hasiera-hasieratik lagundu baitigute.

Taldea osatzen lagundu ziguten, lanerako gunea, formakuntza, lanabesak eta abar eskaini dizkigute… eta lanerako giro oso ona sortu dugu. Euren proiektua aurrera eramateko guk beste ilusio duten ekintzaileez inguratzeak asko laguntzen digu.

 

Aurpegia zaintzen dugu BOXSRren bidez, baina dagoeneko ilea, sexua eta kirolari loturiko gizonen beharrei erantzuteko lanean zabiltzate.

Gizonen arazoei erabateko konponbidea eman nahi diegu. Gure bezero potentzialei galdetzen diegu eta garbitasunerako bilduma bat hasi dugu euren eskaerari zor; eta, egiazki, harrera ona du gure bilduma honek.

Gizonen ardurako arazoen artean ilearen galera eta sexuaren eta kirolaren esparruan etekina izatea dira; hortaz, horretan lan egiten ari gara.

Gure helburua komunitatea sortzea da, bezeroei entzutea eta haiexek izatea geure produktuak diseinatzeko laguntza.

Zu zaintzera etorri gara!

 

Informazio gehiagorako: www.boxsr.es

Lotutako albisteak

Surphasek  merkatuan  parekorik  ez  duen  teknologia  garatzen  du  eta  gatzgabetzeko  planten  eraginkortasuna  handitzea  lortzen  du

Surphasek merkatuan parekorik ez duen teknologia garatzen du eta gatzgabetzeko planten eraginkortasuna handitzea lortzen du

Donostiako ETEak, Europako Batzordearen 2,5 milioiko dirulaguntza lortuta, iragazkien egoera aurreikusten du denbora errealean; hala, geldialdi teknikoen % 60 murrizten du

Kimaiwi:  “Gure  proposamen  teknologikoa  balioztatzean  eta  nazioarteko  turismo-industriaren  aurrean  proiektatzean  zentratu  gara”
25/03/2025 Ekintzailetza

Kimaiwi: “Gure proposamen teknologikoa balioztatzean eta nazioarteko turismo-industriaren aurrean proiektatzean zentratu gara”

Startup arabarrak online irtenbideak garatzen ditu turismo-sektorearentzat, eta hazkunde eta babes handia izan du bere bederatzi hilabeteko bizitzan.

NAW:  “Gure  abantaila  lehiakorra  10  urte  bitarteko  kirol-oinetako  minimalista  eskaintzea  da”
04/03/2025 Berrikuntza

NAW: “Gure abantaila lehiakorra 10 urte bitarteko kirol-oinetako minimalista eskaintzea da”

Silvia Echeverríak, NAWren sortzaileak, oinetako minimalistak postura-osasunean eta garapen biomekanikoan haurtzarotik helduarora arte nola eragin dezakeen azaltzen du.

Isabel  Urbano:  “Novia  Salcedo  Fundazioarekin  praktiketan  dauden  gazteen  %60k  kontratu  bat  lortzen  dute”
06/02/2025 Ekintzailetza

Isabel Urbano: “Novia Salcedo Fundazioarekin praktiketan dauden gazteen %60k kontratu bat lortzen dute”

Novia Salcedo Fundazioak 45 urte inguru eman ditu ikasketa-ingurunetik lan-mundurako trantsizioa errazten, prestakuntza praktiko ez-laboraleko programen bidez.

AIDTEC  Solutions  :“Ekintzaileak  zaindu  egin  behar  ditugu”
05/02/2025 Ekintzailetza

AIDTEC Solutions :“Ekintzaileak zaindu egin behar ditugu”

Nekazaritza jasangarriagoa lortzeko soluzioetan espezializatutako startuparen sortzaileetako bat da Izaskun Oribe

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.