Filtra tu búsqueda



Joan blog-era Euskal enpresaren blog-a

Zure enpresarentzat garrantzitsua den eguneroko informazioa

Albisteak 11 uztaila, 2024 Ekintzailetza Up Euskadi Zutaz mintzo (gara)

‘In Orden’-ek profesionalentzako eta enpresentzako lan-espazioak ordenatzen eta antolatzen ditu

Arantza Olasagarrek gure lan eta artxibo-eremuak, fitxategi digitalak edo biltegiak ordenatzen eta antolatzen ditu. Baina aldaketa edo lekualdaketa bat egin behar badugu, zerbitzua “neurrira egindakoa” da: guztia planifikatu, kudeatu, koordinatu eta helmugan birkokatzen du.
ON ORDEN, orden en empresa

Enpresa bateko ordena funtsezkoa da espazioa optimizatzeko edo haren produktibitatea hobetzeko. ‘In Orden’ euskal enpresak konpainiei beren espazio profesionalak antolatzen laguntzen die, zerbitzu berritzaile batekin eta nazioartean kontrastatutako 5S metodologia bati esker.

Antolamendu profesionalak produktibitatea hobetzen du, kostuak murrizten ditu, espazioa optimizatzen du, prozesuak bizkortzen ditu eta inbentarioak errazten ditu“, zehazten du Arantza Olasagarre, In Orden enpresako sustatzaileak.

Enpresak antolamendu-sistemak sortu eta ezartzen ditu enpresako espazio bakoitzerako, helburu hauekin: erabilgarri dagoen espazioa optimizatzea eta askatzea; bilaketetan eta baliorik gabeko zereginetan denbora galtzea saihestea; beharrezkoak ez diren erosketetan kostuak aurreztea edo inbentarioak erraztea. Bulegoak, bulego profesionalak, biltegiak, dokumentuak artxibatzeko guneak, merkataritza-lokalak edo ostalaritza-bulegoak dira berrantolaketa-zerbitzuak eskatzen dituzten guneetako batzuk.

Aldaketa eta lekualdaketetan aplikatutako ordenak kezka orotatik askatzen du enpresa: “Bulegoa edo lokala aldatzeko prozesua kudeatzen dugu, aurretiko plangintzatik, garraioa, inplikatutako gremioekiko koordinazioa, altzarien desmuntatu/muntatzea eta tresnak banan-banan enbalatzea, kutxa guztien hustuketa eta helmugan birkokatzea barne“, dio arantzak.

‘In Orden’ proiektu guztietan konfidentzialtasuna bermatuta eta sinatuta dago. Era berean, prozesuan sortzen diren alferrikako guztiak erretiratzeaz eta birziklatzeaz arduratzen dira, baita suntsitu beharreko dokumentazioa ere: “Fitxategi horiek modu seguruan biltzea, garraiatzea, suntsitzea eta ziurtatzea kudeatzen dugu, dagoeneko gorde behar ez diren datu pertsonal edo sentikorrekin, eta bezeroari DBEOa betetzen duela ziurtatuz“.

‘In Orden’-ek partikularrentzako etxeko zerbitzuak ere eskaintzen ditu, etxebizitza osoak, liburutegiak, trastelekuak, bildumak edo familia-dokumentazioa berrantolatuz. “Antolaketa-sistema bakarrak sortzen ditugu etxeko espazio bakoitzean, dena eskura egon dadin, begien bistan eta familiako edozein kide modu intuitiboan sar dadin, sukaldea, haurrentzako edo gazteentzako gelak, despensak edo zapatariak bezalako espazioetan“, adierazten du Arantzak.

info+: inorden.es/empresas/
IN ORDEN logo

Lotutako albisteak

BIC Bizkaia 29 Azaroa, 2024 Ekintzailetza
BIC Bizkaiak hamar urte betetzen ditu
Irakurri gehiago
Wake Up Euskadi 29 Azaroa, 2024 Ekintzailetza
Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean 241125
Irakurri gehiago
28 Azaroa, 2024 Ekintzailetza
Stansol Energy, instalazio fotovoltaikoentzako egiturak Gasteiztik mundura
Irakurri gehiago
Modfie 26 Azaroa, 2024 Ekintzailetza
Modfie: aktoreen, modeloen eta figuranteen ‘marketplace-a’
Irakurri gehiago
26 Azaroa, 2024 Ekintzailetza
Biribil Ecolabek erabilitako materialei bigarren bizitza bat ematen laguntzen du
Irakurri gehiago
Joan blog-era

Laguntza berriei buruzko azken orduko albisteak

ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.

Interesgarria, ezta?
// Kanal espezializatuak

Jarrai iezaguzu. Kanal espezializatuak
eta eguneroko berriak