Isauki Irene Arce Gutiérrez
Elkarrizketak 29 Azaroa, 2023

Isauki: ““BIC-en lan begin duen jende gehiagorekin hitz eginez, startupei laguntzen dien lekua dela konturatu ginen”

helburu etorkizunerako: "Plant-based seafood sektoreko marka liderra sortzea, estatu-mailan, eta ahal balitz, nazioartean."

Irene Arce Gutiérrezek (Kantabria, 1992) bioteknologia ikasi zuen UPV/EHUn, Leioan. Karrerako azken urteetan, ikasgaiek elikaduraren industriarekin zerikusia zuten, eta, hortaz, Elikadur Segurtasunaren Masterra egin zuen Madrilgo CESIFen (Industria Farmazeutikoaren Goi-mailako Ikasketa Zentroa). Hortik abiatuta, jogurt-fabrika bateko I+D arloan egin zituen praktikak. Bi urte eman zituen bertan. Ondoren, ia hiru urtez egon zen Fuertes taldearen barruko Sediasa enpresan, haragi-produktuak ekoizten, eta han sortu zuen bere haragi-produktu beganoen lehen lerroa, Carrefourrentzat. Lan-esperientzia horien ostean, Isaukira iritsi zen.

 

Nola jaio zen Isauki?
Milosek, enpresaren sortzaileak, arrain izoztua salerosteko enpresa bat zeukan Isauki baino lehen. Gainera, ez du haragirik jaten duela bospasei urtetik hona, baina arrainerako ez zeukan alternatiba askorik. Horri gehitu egin zaio arrainaren munduan gero eta arrantza gutxiago eta gero eta produktu gutxiago dagoela, eta itsasoak ere hondatzen ari garela. Beraz, hortik sortu zitzaion plant-based itsaski eta arrainen bere marka sortzeko ideia.

 

Zer egiten duzue?
Isaukin itsas produktuen alternatiba beganoak garatzen ditugu, hau da, itsaski eta arrainenak, zenbait landaretan eta makro- eta mikroalgen estraktuetan oinarrituta.

 

Zer helburu ezarri zenuten hasieran? Betetzen ari dira?
Sortu zenean, Isaukiren asmoa maila publikoan aitortutako marka izatea zen, baita itsasoarekin erlazionatutako produktuen sorta bat edukitzea ere, denetan itsasotik datozen osagaiak gehitzen saiatuz, hala nola algak, itsasorekiko harremana izan dezaten.
Aurtengo helburu nagusia bete dugu. Alegia, garapenak burutzea eta errezetak industrializatzea, eskala handian ekoitzi ahal izateko. Orain dela pare bat aste hiru produktuak merkaturatu eta salgai jarri genituen Euskadiko zenbait denda beganotan. Aurten dugun helburu komertziala estatuko denda guztietara iristea da.

 

Zer helburu duzue etorkizunerako?
Plant-based seafood sektoreko marka liderra sortzea, estatu-mailan, eta ahal balitz, nazioartean. 2024ko erronka finantziazio-erronda bat da, taldean hazi, kanpoko merkatura irten eta produktu berriak merkaturatu ahal izateko.

 

Uste duzue kontzientziazioa dagoela cruelty free elikadurari dagokionez?
Baietz uste dut, apurka-apurka. Batzuek kontzientziazioagatik, animalien ongizatea gogoan, eta beste askok, berriz, beren osasunagatik, nahiago dituzte honelako alternatibak.

 

Noiz eta zergatik etorri zineten BICera?
2023ko uztailean etorri ginen, gure jarduerarako leku bat behar genuelako, eta, hemen lan egin duen jende gehiagorekin hitz eginez, startupei laguntzen dien lekua dela konturatu ginen. Izan ere, ekonomikoki ez du asko eskatzen, eta, gainera, oso instalazio onak ditu, eta aholkularitza ematen du, laguntzak eta prestakuntza barne.

 

bicezkerraldea.eus

Lotutako albisteak

NAW:  “Gure  abantaila  lehiakorra  10  urte  bitarteko  kirol-oinetako  minimalista  eskaintzea  da”
04/03/2025 Berrikuntza

NAW: “Gure abantaila lehiakorra 10 urte bitarteko kirol-oinetako minimalista eskaintzea da”

Silvia Echeverríak, NAWren sortzaileak, oinetako minimalistak postura-osasunean eta garapen biomekanikoan haurtzarotik helduarora arte nola eragin dezakeen azaltzen du.

Isabel  Urbano:  “Novia  Salcedo  Fundazioarekin  praktiketan  dauden  gazteen  %60k  kontratu  bat  lortzen  dute”
06/02/2025 Ekintzailetza

Isabel Urbano: “Novia Salcedo Fundazioarekin praktiketan dauden gazteen %60k kontratu bat lortzen dute”

Novia Salcedo Fundazioak 45 urte inguru eman ditu ikasketa-ingurunetik lan-mundurako trantsizioa errazten, prestakuntza praktiko ez-laboraleko programen bidez.

AIDTEC  Solutions  :“Ekintzaileak  zaindu  egin  behar  ditugu”
05/02/2025 Ekintzailetza

AIDTEC Solutions :“Ekintzaileak zaindu egin behar ditugu”

Nekazaritza jasangarriagoa lortzeko soluzioetan espezializatutako startuparen sortzaileetako bat da Izaskun Oribe

Elkarrizketa  ‘glo910’-eko  Ixone  Elosegui  eta  Miren  García-Chazarrari
13/11/2024 Ekintzailetza

Elkarrizketa ‘glo910’-eko Ixone Elosegui eta Miren García-Chazarrari

"glo, logoan ikusten den bezala, 910 bezala ere irakur daiteke, 10 emakumetik 9k zelulitisa duelako, eta hortik dator markaren izena eta gure lehen gailua, glo910"

Zure  negozioaren  webguneak  Interneten  arrakasta  izateko  behar  duen  guztia  eskaintzen  dizu  UrBerrik
16/10/2024 Ekintzailetza

Zure negozioaren webguneak Interneten arrakasta izateko behar duen guztia eskaintzen dizu UrBerrik

Enpresa gazteiztarrak web diseinua, konponketa, mantentze zerbitzuak eta SEO posizionamendua eskaintzen ditu

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.