“Laguntza-Sare bat dagoela sentitzea ona da”: ALOOA BIC Ezkerraldea
Juncal Alzugaray Zurimendi (Bilbo, 1981) Alooaren sortzaileak –aurten, BIC Bizkaia Ezkerraldeko habian jaiotako enpresa– fisioterapia ikasi zuen, Salamancako Pontifize Unibertsitatean.
Horrez gain, osteopata da, eta aditua pelbis-zoruan eta sexologian. Gaur egun, Radio Euskadiko ohiko kolaboratzailea da Boulevard Magazine eta Ganbara de Cerca saioetan. 2015ean “Mi suelo pélvico” liburua argitaratu zuen, eta dagoeneko seigarren edizioa atera du. Horren harira, hitzaldiak eta tailerrak eman ditu hainbat ahalduntze-eskolatan. Horietan eta kontsultan konturatu zen emakumeok zer gutxi dakigun gure gorputzei buruz, eta horixe izan zen Alooa jaiotzeko arrazoia.
Zer egiten duzue Alooan?
Gaur-gaurkoz, bulba eta bagina hiperrealista eta bigunaren lehen eredu anatomikoa garatu dugu mundu mailako merkatuan. Gainera, hitzaldiak, eskolak eta tailerrak ematen dizkiegu bai osasun-arloko profesionalei, bai herritarrei oro har.
Nola sortu zen Alooa?
Pornoko emakumeen genitalez bestelako material bat izateko beharrak eraginda, edo, besteak beste, oihalezko eta krotxezko beste eredu mota batzuk erabiltzeak dakarren infantilizazioagatik.
Nolako erantzuna eskaini dizue merkatuak edo jendeak? Espero al zenuten?
Kontsultako pazienteak hunkitu egiten dira. Eta balio handia du horrek. Arlo honetako osasun-profesionalek horrelako material bat behar zutenez, poz-pozik daudela diote. Bide oso hunkigarria da ari da izaten, egia esan.
Nola ari da garatzen enpresa?
Pixkana-pixkana. Oraingoz, Leticia Lus (komunikazioa eta marketina) eta ni neu soilik gaude. Gainera, merkatua hutsetik urratzea gogorra da. Hala ere, dagoeneko Espainiako 7 unibertsitatetan eta hainbat ikastetxetan kokatu gara.
Zergatik erabaki zenuten BICen habian sartzea?
Beste enpresa batzuk inguruan izatea ona da beti, inguruan pil-pilean zer dagoen jakitea. Laguntza-sare bat dagoela sentitzea. Hori oso garrantzitsua da, egia esan.
Zer ari zaizue ematen?
Beste proiektu batzuk ezagutzea, beste jende bat, dirulaguntzen arloa eguneratzea, adibidez, elkartzeko gune bat dugula jakitea, zerbait antolatu ahal izateko. Horrek lasaitasuna ematen du.
Zer asmo dituzue orain etorkizunerako?
Nazioarteko merkatura jauzi egitea. Oso hurbil suma dezakegu.
Beste proiektu berritzailerik bai buruan?
Hori beti. ALOOA proiektu bizia da. Estereotipoak hausten dituzten bestelako eredu anatomiko batzuk garatu nahi ditugu. ALOOA asmo handiko proiektua da. Arian-arian.
Lotutako albisteak

Biotz: “Roca Salvatellarekin egindako akordioak berrikuntza teknologikoaren balio-kate osoa batzen du”
Gipuzkoako enpresak Kataluniakoarekin aliantza bat itxi du bere talentu digitala indartzeko eta nazioarteko merkatu berrietan bere presentzia zabaltzeko.

Elena Urbizu: “Gure helburua Luzaroko funts propioak sendotzea da, Euskadiko enpresen garapena finantzatzen jarraitzeko”
Euskadin jarduten duen kredituko finantza-erakundeak akordio berri bat sinatu du Europako Banku Zentralarekin, eta Eusko Jaurlaritzarekin eta finantza-erakundeekin duen aliantza berritu du.

Surphasek merkatuan parekorik ez duen teknologia garatzen du eta gatzgabetzeko planten eraginkortasuna handitzea lortzen du
Donostiako ETEak, Europako Batzordearen 2,5 milioiko dirulaguntza lortuta, iragazkien egoera aurreikusten du denbora errealean; hala, geldialdi teknikoen % 60 murrizten du

GuLink: Kulturak konektatzen eta negozioak sustatzen aro globalean
GuLinken modu estrategiko eta jasangarrian globalki hedatzea bilatzen duten enpresekin lan egiten dute.

Kimaiwi: “Gure proposamen teknologikoa balioztatzean eta nazioarteko turismo-industriaren aurrean proiektatzean zentratu gara”
Startup arabarrak online irtenbideak garatzen ditu turismo-sektorearentzat, eta hazkunde eta babes handia izan du bere bederatzi hilabeteko bizitzan.

Eduardo Lasa: “Mugikortasunaren eta logistikaren sektorea Euskadin sendo dago eta erronka berrietarako prest”
Euskadiko Mugikortasun eta Logistika Klusterrak pertsonen mugikortasunaren, merkantzia-logistikaren eta garraio adimenduneko teknologiekin (ITS) lotutako industrien sektoreko 122 enpresa eta eragile biltzen ditu, eta urtean 12.500 milioi euro fakturatzen ditu.

NAW: “Gure abantaila lehiakorra 10 urte bitarteko kirol-oinetako minimalista eskaintzea da”
Silvia Echeverríak, NAWren sortzaileak, oinetako minimalistak postura-osasunean eta garapen biomekanikoan haurtzarotik helduarora arte nola eragin dezakeen azaltzen du.

Asier San Millán (Siderex): “Deskarbonizazioa eta emisioen murrizketa ezinbesteko helburuak dira lehiakorrak izaten jarraitzeko”
Euskadiko Siderurgiaren Kluster Elkarteak siderurgiaren balio-kate osoko enpresak biltzen ditu, eta funtsezko arlo batzuetan egiten du lan, hala nola nazioartekotzean, garapen jasangarrian, berrikuntza teknologikoan eta talentuaren prestakuntzan.

Ezarri Mosaicos: “Enpresa baten egunerokoa lehiatzea, ikertzea eta bezeroei erantzunak ematea da”
Gipuzkoako enpresaren beirazko diseinuak 100 herrialdetan baino gehiagotan daude, eta nazioarteko transakzioak haren negozio-zifraren % 70 dira

Aratubo: “IA funtsezko zeregina betetzen ari da gure eraginkortasuna eta berritzeko gaitasuna hobetzeko”
Enpresaren historia hazkunde azkar eta iraunkor batek markatu du. BAICeko bazkide da 2022tik, eta SPRI Taldeak sustatutako hainbat programatan parte hartzen du. Aitor López de Letona gerentearen arabera, "smart factory kontzeptua epe ertainerako lehentasunetako bat da".