Lixoné, % 100 olio naturalez eta ekologikoz egindako xaboi kosmetikoak
Bi hamarkada baino gehiagoko ibilbidea izanik, Lixoné enpresak, kosmetikako eta higiene pertsonaleko produktu naturalak fabrikatzen eta merkaturatzen dituena, naturarekin eta ingurumenarekin sentsibilizatuta dauden pertsonei zerbitzua eskaintzeko erabat komprometitua dago. Konpromiso eta dedikazio horren ondorioz, Gipuzkoako enpresa honek xaboi solido kosmetikoak ekoizten ditu farmazia-laborategietarako eta Estatuko banaketa handiko bezeroentzat.
“Gaur egun merkatuan dauden xaboiak metodo industrialak erabiliz egiten dira, osagai sintetikoak erabiliz; gure produktuak, ordea, eskuz egiten dira metodo tradizionalekin, eta horiek osatzen dituzte jatorri naturaleko olioen eta landare-aterakinen jatorrizko propietateak kontserbatzen dituzte”, adierazten du bere zuzendari orokorra den Iker Beloki.
Pandemiaren ondoren, Lixonéko arduradunek xaboi-pastillaren erabilera herritarren artean orokortzen joan zela jabetu ziren “dutxa-gelek edo xanpuek baino askoz denbora gehiago irauten duen produktua delako” eta horrekin batera, “hondakin gutxiago” sortzen dituen produktua dela ere konturatu ziren. Hori dela eta, xaboi kosmetiko artisauak fabrikatzearen alde egin zuten, higiene-produktu konbentzionalen aurrean. “Xaboi horien arazoa da metodo industrialak erabiliz egiten direla. Horren ondorioz, azalerako propietate gutxiko eta hain apardunak ez diren xaboiak sortzen dituzte” argudiatzen du Belokik.
Lixonék higiene pertsonaleko produktu ugari merkaturatzen ditu: besteak beste, “oliba-oliozko dutxako gelak, aloe vera eta glizerina, landare-aterakinak dituzten xanpuak eta aloe vera eta arrosa-urez egindako aurpegi-kremak”. Bere eskaintza xaboi naturalekin eta oliba-olio birjina estra-ekologikoarekin egindako produktu-lerro zabalarekin osatzen da. “Ahalik eta gehien zaintzen dugu erabili beharreko lehengaien aukeraketa fabrikazio-prozesuan, eta azal delikatuenekin bateragarriak diren kalitate handiko produktuen aldeko apustua egiten dugu”.
Marka honen balio bereizgarri nagusietako bat ingurumenarekiko duen errespetuarekiko konpromiso irmoa da. “Baliabideen gehiegizko gastua saihesten dugu eta material birziklagarriak erabiltzen ditugu”, enpresatik zehaztu dutenez. Horrekin batera, enpresako arduradunen esanetan, beren produktuetako bat bera ere ez dute animalietan probatzen.
Visita Lixoné: cosmeticalixone.com
Lotutako albisteak

Biotz: “Roca Salvatellarekin egindako akordioak berrikuntza teknologikoaren balio-kate osoa batzen du”
Gipuzkoako enpresak Kataluniakoarekin aliantza bat itxi du bere talentu digitala indartzeko eta nazioarteko merkatu berrietan bere presentzia zabaltzeko.

Elena Urbizu: “Gure helburua Luzaroko funts propioak sendotzea da, Euskadiko enpresen garapena finantzatzen jarraitzeko”
Euskadin jarduten duen kredituko finantza-erakundeak akordio berri bat sinatu du Europako Banku Zentralarekin, eta Eusko Jaurlaritzarekin eta finantza-erakundeekin duen aliantza berritu du.

Surphasek merkatuan parekorik ez duen teknologia garatzen du eta gatzgabetzeko planten eraginkortasuna handitzea lortzen du
Donostiako ETEak, Europako Batzordearen 2,5 milioiko dirulaguntza lortuta, iragazkien egoera aurreikusten du denbora errealean; hala, geldialdi teknikoen % 60 murrizten du

GuLink: Kulturak konektatzen eta negozioak sustatzen aro globalean
GuLinken modu estrategiko eta jasangarrian globalki hedatzea bilatzen duten enpresekin lan egiten dute.

Kimaiwi: “Gure proposamen teknologikoa balioztatzean eta nazioarteko turismo-industriaren aurrean proiektatzean zentratu gara”
Startup arabarrak online irtenbideak garatzen ditu turismo-sektorearentzat, eta hazkunde eta babes handia izan du bere bederatzi hilabeteko bizitzan.

Eduardo Lasa: “Mugikortasunaren eta logistikaren sektorea Euskadin sendo dago eta erronka berrietarako prest”
Euskadiko Mugikortasun eta Logistika Klusterrak pertsonen mugikortasunaren, merkantzia-logistikaren eta garraio adimenduneko teknologiekin (ITS) lotutako industrien sektoreko 122 enpresa eta eragile biltzen ditu, eta urtean 12.500 milioi euro fakturatzen ditu.

NAW: “Gure abantaila lehiakorra 10 urte bitarteko kirol-oinetako minimalista eskaintzea da”
Silvia Echeverríak, NAWren sortzaileak, oinetako minimalistak postura-osasunean eta garapen biomekanikoan haurtzarotik helduarora arte nola eragin dezakeen azaltzen du.

Asier San Millán (Siderex): “Deskarbonizazioa eta emisioen murrizketa ezinbesteko helburuak dira lehiakorrak izaten jarraitzeko”
Euskadiko Siderurgiaren Kluster Elkarteak siderurgiaren balio-kate osoko enpresak biltzen ditu, eta funtsezko arlo batzuetan egiten du lan, hala nola nazioartekotzean, garapen jasangarrian, berrikuntza teknologikoan eta talentuaren prestakuntzan.

Ezarri Mosaicos: “Enpresa baten egunerokoa lehiatzea, ikertzea eta bezeroei erantzunak ematea da”
Gipuzkoako enpresaren beirazko diseinuak 100 herrialdetan baino gehiagotan daude, eta nazioarteko transakzioak haren negozio-zifraren % 70 dira

Aratubo: “IA funtsezko zeregina betetzen ari da gure eraginkortasuna eta berritzeko gaitasuna hobetzeko”
Enpresaren historia hazkunde azkar eta iraunkor batek markatu du. BAICeko bazkide da 2022tik, eta SPRI Taldeak sustatutako hainbat programatan parte hartzen du. Aitor López de Letona gerentearen arabera, "smart factory kontzeptua epe ertainerako lehentasunetako bat da".