MAI CDMO, www.mai-cdmo.com webgunean aurkitu daitekeen B2B plataforma, enpresa farmazeutikoek eta bioteknologikoek farmakoak garatzeko prozesua bizkortzea ahalbidetzen du, beren proiektuekin bateragarriak diren kontratu bidezko garapen eta fabrikazio-erakundeekin (CDMO/CMO) konektatuz. “Gure helburua bilaketa eta kontratazio prozesua sinplifikatzea eta bizkortzea da, konpainia farmazeutikoak eta fabrikatzaileak hobekien egiten dakitenean kontzentratzea ahalbidetuz: berritzea eta haztea”, nabarmentzen dute sustatzaileek.
Praktikan, plataformak aukera ematen die enpresa farmazeutikoei aldez aurretik egiaztatutako kontratu bidezko fabrikatzaileen bilaketa profesional eta intuitiboa egiteko, haien behar espezifikoetara egokituta, eta betekizun tekniko eta erregulatorioetan oinarrituta. Horrez gain, MAI CDMOk doako aholkularitza eskaintzen du proiektu bakoitzerako fabrikatzaile egokiena aukeratzeko eta kontaktuen jarraipena egiteko, eta era Honetan, “fabrikatzaileen lehen filtraziotik kontrataziora bitarteko trantsizio bizkorrak bermatuz”, azpimarratu dute konpainiatik.
Bestalde, CDMOek eta CMOek kalitatezko kontaktuak izan ditzakete, ‘matching’ proiektu bateragarriak, eta haien ikusgarritasuna hobetu dezakete konpletuagoak diren profilekin, SEO optimizazio zerbitzuekin eta publiko objektiboari zuzendutako marketin estrategia bateratu batekin. Era berean, tresnaren erabilerak aukera emango die beren helburu komertzialetan zentratutako dagoen kontu-administratzaile bat izateko eta beren profilaren errendimenduari buruzko informazioa eskuratzeko, ikusgarritasuna optimizatzeko.
Proiektuaren arduradunek ere nabarmendu dute MAI CDMOk funtsezko balioak ematen dituela, izan ere: lankidetza, sektoreko enpresen artean aliantza sendoak eraikitzea ahalbidetzen duelako, eta, aldi berean, ikuspegi jasangarri batetik berritzen laguntzen duelako, ingurumena gehiago errespetatzen duten marketin-estrategiak txertatuz. Abantaila horiei gardentasun handia gehitzen die; izan ere, “komunikazio argia eta praktika zintzoak lehenesten ditu, parte hartzen duten konpainien arteko konfiantza sustatzeko”.
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?