Panarama Studio 2016an jaio zen Bilbon, Germán Rubio eta Marcell Erdélyi ikus-entzunezkoen profesionalen eskutik, ikus-entzunezkoen bi profesional, beren bideak gurutzatu zituztenak istorioak bideoz modu erakargarri eta eraginkorrean kontatzeko, sormena eta estrategia uztartuz.
Gaur egun, sei pertsonako diziplina anitzeko talde batek osatzen dute Panarama, ikus-entzunezko proiektu baten bizi-ziklo osoa hartzen duten zerbitzuak eskaintzen dituen proiektua, hala nola, estrategia asmatzea eta diseinatzea, ekoizpena eta errealizazioa, postprodukzioa, bideo-edukiaren argitalpena eta lortutako inpaktuaren neurketa.
Proiektu bakoitzaren garrantziaren arabera, ikus-entzunezko ekoizle hau kolaboratzaile-sare espezializatu batez gain elikatzen da, produkzio bakar batean hogei kolaboratzaile baino gehiago batzea lortu dutelarik. “Bezero bakoitzaren beharretara egokitzen gara, eta, horretarako, ezinbestekoa da beti profesionalik onenak izatea”, azaltzen du Marcellek.
Panarama oso desberdin diren audientziekin konektatzen duten bideo korporatibo, publizitatezko eta dokumentalen ekoizpenean espezializatuta dago. Storytelling erakargarri eta berritzaile bat diseinatzeak aukera ematen dio neurrira egindako komunikazio-estrategiak eskaintzeko, proiektu bakoitzak enpresaren edo markaren nortasuna eta balioak islatzen dituela bermatuz.
“Zorionez, enpresek Euskadin komunikatzeko duten moduak bilakaera handia izan du azken urteotan. Bideo-edukia nagusitzen joan da, eta, gaur egun, marketin eta komunikazio-planetan funtsezko tresna da. “Hain konbentzionalak ez diren, arriskutsuagoak diren eta gogoangarriagoak diren istorio korporatiboak kontatzeko apustu irmo bat dago, ikuspegi estrategikoa ahaztu gabe “, ziurtatzen du Germán, Panaramen CEOa.
Bere ibilbidean zehar, Panaramak ikus-entzunezko soluzio berritzaileak eskaini dizkie hainbat sektoretako euskal enpresa eta markei, hala nola Aclima, CEBEK, Neiker, Spiuk, Gamesa Electric, Last Tour, Eroski eta Udapa, besteak beste, publizitate-agentziez eta erakunde publiko eta fundazioez gain.
Azken hilabeteetan industria-sektorerako bi proiektu garatu dituzte. Nabarmentzekoa da ULMArentzat egindako lana, Asier eta Sergioren historiari balioa ematen dion ikus-entzunezko pieza baten bidez; izan ere, biek Ekokilometro programarekin, landu beharreko eguneroko ibilbidea mugikortasun jasangarriago baten aldeko keinu txiki bihurtu dute
P4Qrako bideo korporatiboa, zeinek enpresaren 25. urteurrena ospatzeko, Istorio hunkigarri eta sorpresazko baten alde apostua egiten du enpresan lan egiten duten pertsonei garrantzia emateko.
eta MEDUSArako proiektua, estetikan eta narratiban berritzailea den pieza korporatiboa, protagonisten ikuspegitik, hirian elektromugikortasuna bultzatzeko azpiegitura elektrikoak berraprobetxatzeko Bilboko proiektu pilotuaren historia kontatzen duena.
Euskal enpresei beren helburuak lortzen lagunduko dieten ikus-entzunezko soluzio sortzaile eta eraginkorrak eskaintzen jarraitzeko helburuarekin, Bilboko ekoiztetxea etengabeko berrikuntza-prozesuan dago, adimen artifizialaren eta teknologia berrien inpaktua aztertuz eta ikus-entzunezkoen sektoreko azken joerak zainduz. Horrela, Panaramak baikortasunez eta erabakitasunez planteatzen du etorkizuna, ikus-entzunezko edukien ekoizpen estrategikoan Euskadiko erreferentzia bihurtzeko erronka bere gain hartuz.
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?