Player ON
Albisteak 22 Azaroa, 2022

PlayerOn, gamifikazioaren bidez markak beren jarraitzaileekin konektatzen dituen plataforma

Tresnak honek “engagementa” eta datuen atzematea batzea lortzen du enpresek euren bezeroekin dituzten lotura hobetu dezaten

PlayerOn enpresaren negozioak hiru kontzeptu ditu ardatz: fan engagementa, datuen antzematea eta gamifikazioa. Horren ondorioa plataforma berritzaile bat da, markei eta enpresei beren zaleekiko lotura hobetzeko aukera ematen diena, joko pertsonalizatuen bidez. “PlayerON plataforma berritzaile bat da erabili izateko prest dagoena eta marken jarraitzaileak leads bihurtzeko gai da, hauek ondo pasatzen duten bitartean”, azaltzen dute proietuko promotoreak bere web orrialdean.

Konpainiak sortu duen plataformak joko guztiz pertsonalizagarriak eta adin guztietako jendearentzat pentsatuak ditu. Ildo horretan, bezeroari emaitzak denbora errealean kontrolatzeko eta txosten automatizatuak jasotzeko aukera ematen dio. “Joko guztiz pertsonalizatuak konfiguratzeko aukera eskaintzen dugu, sare sozialetan jarraitzaileekin parteka ditzaten, bai eta beren web guneko edo online dendako bisitariekin edo aplikazio ofizialaren erabiltzaileekin ere”, azpimarratzen dute PlayerOnetik.

Startupak asmatutako proposamenaren bereizgarrienetako bat erabiltzaileak, jokoaren bidez, bigarren pantaila batekin konektatzeko aukera ematen duela da. Interakzio hau bideo-markagailu, pantaila erraldoi edo telebista baten bidez izan daiteke. Bigarren maila batean, jokoak sor daitezke erramintaren datu-basean oinarrituta, edo “datuaren gamifikazio”-aren bidez. Azkenik, enpresak bere garapen-talde propio eta sortzailea du, eta honek ad hoc jokoak garatzearen eta diseinuaren-prozesuaz arduratzen dira.

Plataformarekin batera, konpainia gazteak diseinatutako tresnak enpresari edo markari aukera ematen die beren webgunera, aplikaziora edo ecommercer-era iristen diren bisitak lead-etan bihurtzeko eta era honetan, marketin digitaleko estrategia modu zuzenean bideratzea. PlayerOnek eskaintzen duen beste abantailetako bat markak eta audientzia konektatzen dituen publizitate-aktiboa bat da. “Erabiltzaileei eta babesleei balioa ematen dien espazio bat da”,gaineratzen dute startupetik.

PlayerOn aktiboki erabiltzen duten enpresen artean, futbol taldeak nabarmentzen dira, hara nola Erreala edo Espanyol klubak. Hauekin batera badira beste bezeroak Gorbeia Zinemak eta World Football Summit-a bezalakoak. Bestalde, konpainiaren negozio-ildoa askotariko sektoreetara bideratzen da, hala nola aisialdira, ekitaldietara, komunikabideetara, kontsumo handira, sukaldaritzara edo prestakuntzara.

info+: playeron.es

Lotutako albisteak

NudgeXperience  Bilbon:  CX  eta  Portaera  Zientzien  ekitaldia
28/03/2025 Berrikuntza

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia

Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

Wake  Up!  Albiste  ekintzaile  batzuk  sarean  250324
28/03/2025 Up Euskadi

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean 250324

Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Zabalik  dago  MAKE  IN!  Ekintzailetza  Industriala  programaren  4.  ediziorako  izen-emate  epea
24/03/2025 Ekintzailetza

Zabalik dago MAKE IN! Ekintzailetza Industriala programaren 4. ediziorako izen-emate epea

Apirilaren 25a izango da programan izena emateko azken eguna

Wake  Up!  Albiste  ekintzaile  batzuk  sarean
21/03/2025 Ekintzailetza

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean

Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Foodtech  Startup  Forum  2025:  elikagaien  industriarako  berrikuntzaren  eta  teknologiaren  arloko  punta-puntako  irtenbideak
20/03/2025 Ekintzailetza

Foodtech Startup Forum 2025: elikagaien industriarako berrikuntzaren eta teknologiaren arloko punta-puntako irtenbideak

Elikagaien eta edarien sektorerako proiektu, irtenbide edo negozio eredu iraultzaileak aurkeztu nahi dituzten startupek apirilaren 1era arte ikustarazi ahal izango dute bere hautagaitza

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.