Sticker Control enpresak biltegi-kudeaketa eta inbentarioaren eta ekipamenduen kontrola automatizatzen ditu
Sticker Control start up bizkaitarrak software bat garatu du, industria-enpresek eta banatzaileek biltegi-kudeaketa eta inbentarioaren eta ekipamenduen kontrola digitalizatu eta automatizatu ahal izateko.
Enpresa 2017. urtearen amaieran sortu zen, aldizkako egiaztapenetan datuak hartzeko prozesuak automatizatzeko aukera aztertzeko helburuarekin, eta manufaktura-industrian stockaren edo ekipamenduen kontrolean, kudeaketan eta jarraipenean dagoen gabezia detektatu zuten. Gainera, Unai Larrauri Sticker Control enpresako sortzaileetako batek adierazi duenez, “merkatuan arazoari aurre egiteko dauden soluzioak ez dira beti eskuragarri izaten, bai martxan jartzearen kostuagatik, bai konponbideari eusteko langileak behar izateagatik”.
Sticker Controlen ezaugarria, gaur egun merkatuan dauden Enterprise Resource Planning (ERP) delakoekin alderatuz, Unai Larrauriren arabera, “modulartasun eta moldakortasun maila altua duela da. Hau da, sistemak berak, pertsonalizazio eta parametrizazio txiki batzuekin, bezero mota ezberdinei irtenbidea eman diezaiekela”.
80/20 araua erabiliz egiten du hori. Sticker Control enpresak ” bezero batek digitalizaziora eta automatizaziora pasatzerako momentuan dituen beharren % 80ri irtenbidea ematen dion sistema bat eskaintzen du. Hori, ERP pertsonalizatu batek edo aholkularitza-enpresa tradizional batek ezarritako sistema baten kostuaren % 20aren truke egiten da”, azpimarratu du start up-aren sortzaileetako batek. Gainera, enpresa aitzindaria da Industrial Internet of Things (IloT) punta-puntako teknologiari irisgarritasuna ematen, eta haren erabilera arrazionalizatzea du helburu, korporazio handien eta ETEen arteko muga digitala murriztu dadin.
Trazabilitatearen kontrola eta elementuen kudeaketa
Sticker Control sistemaren abantaila nagusietako bat da bezeroak hainbat modutan erabil dezakeela, Internet of Things (IoT) gailuak integratzen dituen sistema oso batetik hasi (bere ERParen nolabaiteko indartze batetik) eta plataforma modu intentsiboan erabiltzeraino, trazabilitatearekin eta elementuen kudeaketarekin lotutako zeregin guztiak kontrolatzeko.
“Gaur egun, enpresek gero eta datu fidagarriagoak eta zehatzagoak behar dituzte negozio-erabakiak hartu ahal izateko. Trazabilitateari eta datuaren erabilerari buruzko baldintza horiek beherantz eramaten dira beren hornidura-katean, eta, ondorioz, IoT sistemarik ez duten hornitzaileak desabantailak dituzte sistema horiek dituzten enpresekin konparatuta. Faktore mugatzailea ere izan daiteke kontratazio jakin batzuetarako, adibidez, sektore aeroespazialetarako “, ohartarazi du Unai Larraurik.
Sticker Control enpresak zazpi langile ditu eta Penintsulan eta Estatu Batuetan du presentzia. Enpresa bizkaitarrak era askotako enpresei eskaintzen dizkie zerbitzuak. Horrela, Clevelandeko (AEB) enpresa baten ontzi berrerabilgarrien trazabilitatea kontrolatzen du, Euskadin kokatutako konpainia baterako ekipamenduen kudeaketa egiten du edo ekoizpen zinematografikoetarako jantziak alokatzen dituen Europako enpresa handienetako baten jantzien kontrola kudeatzen du.
SPRI Taldeak sustatutako industria adimendunaren berrikuntza irekiko BIND 4.0 plataformak aukeratu du start up hau. “Programaren parte izatea guretzat oso onuragarria izan daitekeela uste dugu, bezeroak erakartzeko estrategia hobetzen lagunduko digulako, gure soluzioari buruzko mezua hobetuz eta modulatuz, bezero potentzialek zer eskaintzen diegun ulertu ahal izan dezaten”, nabarmendu du Sticker Control taldeko sortzaileak.
SPRI Taldeak laguntza integralaren bidez berrikuntza, ekintzailetza eta barne-ekintzailetza laguntzen ditu, ideiak merkatura modu arrakastatsuan irits daitezen. Informazio gehiago esteka honetan.
Lotutako albisteak

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia
Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean 250324
Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Zabalik dago MAKE IN! Ekintzailetza Industriala programaren 4. ediziorako izen-emate epea
Apirilaren 25a izango da programan izena emateko azken eguna

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean
Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Foodtech Startup Forum 2025: elikagaien industriarako berrikuntzaren eta teknologiaren arloko punta-puntako irtenbideak
Elikagaien eta edarien sektorerako proiektu, irtenbide edo negozio eredu iraultzaileak aurkeztu nahi dituzten startupek apirilaren 1era arte ikustarazi ahal izango dute bere hautagaitza

WonderShop, WordPress-erako (“WP”) diseinatutako plugina, online denden jabeei katalogoen kudeaketa errazten die
Garatzen eta merkaturatzen duena WoonderSoft da. Enpresa gipuzkoarrak nazioarteko asmoak ditu eta bere produktuak interesa piztu du beste herrialde batzuetan.

Zure proiektua bultzatu 2025eko Ostegun Ekintzaileekin
"Kabiak" ekintzailetzako ekosistema sendotu du ‘Ostegun ekintzaileen’ beste ibilbide batekin

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean 250309
Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Momentum Gamesek joko arrakastatsuak sortzen laguntzen die markei
Gipuzkoako startupa proiektu bakoitzaren garapenaz eta administrazioaz arduratzen da, baita jokoen-analitikari buruz ere

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean
Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.