trantor
Albisteak 13 iraila, 2022

Trantor: Marketin psikometrikoa sare sozialetako publizitate-kanpainen eraginkortasuna hobetzeko

Euskal enpresak xede-publikoaren interes inplizituak antzematen ditu, bere nortasun-ezaugarrien eta konpainiak merkaturatu beharreko produktu edo zerbitzuaren motaren arabera

Psikometriaren erabilera zein ondo ezagutzen dituzun zure bezeroak, nola ezagutzen duzun inpaktatu nahi duzun publikoa, eta zure produktuak edo zerbitzuak nori saldu nahi dizkiozun faktoretan oinarritzen da. Marketin digitalari aplikatuta, oso tresna eraginkorra izan daiteke enpresek beren bezeroak hobeto uler ditzaten eta, horrela, produktuak edo zerbitzuak saltzeko aukerak handitu ditzaten. Testuinguru horretan, Trantor enpresak paradigma berri horretan aurrerapausoa ematea lortu du, interes inplizituak identifikatzeko zerbitzu bat garatuz, sare sozialetako publizitate-kanpainen eraginkortasuna hobetzeko.

trantor

 

“Bistakoak edo esplizituak ez diren interés horiek antzematen ditugu, baina haien nortasunaren parte direnak, eta enpresak saldu nahi dituen nortasun-ezaugarrien eta produktu-tipologiaren arabera antzematen ditugu”, azaltzen dute bere arduradunek.

Publizitate emaitza ezin hobeak lortzeko, konpainiak hurrengo urratsetan oinarritzen den metodologia bat asmatu du. Lehenik eta behin, enpresaren produktua edo zerbitzua saltzeko egin beharreko kanpaina zehazten du. “Une horretan, hainbat datu biltzen ditugu: kanpainaren helburua, aurrekontua, interes esplizituak, xede-publikoaren kokapena, bere adina eta sexua”, diote.

Bigarren fase batean, kanpaina zuzenduko zaion publikoaren nortasun-ezaugarriak zehazten ditu enpresak. Horretarako, programatzaileek garatutako software bat erabiltzen dute, eta ezaugarri pertsonal horiez gain, kanpainaren interes esplizituak ere sartzen dituzte. Horrekin batera, plataforma horrek interes inplizituak emango ditu, audientziaren bolumena eta kanpainan ezarritako helburuak kontuan hartuta. “Interes esplizituagoak edo inplizituagoak aukeratzen diren ere zehaztuz”.

Azkenik, softwareak gomendatutako interesak sartzen dira enpresak edo markak Facebooken egin nahi duen publizitate-kanpaina bakoitzean. “Kasu honetan, kanpaina bezero-tipologia bakoitzera bideratzen dugu, eta, horrela, bezeroak trafiko eta irismen handiagoa lortu ahal izatea lortzen dugu, kanpaina bakoitzeko kostua askoz txikiagoa den aldi berean”, adierazten dute Trantor-etik. “Horrela, gure bezeroentzat emaitza hobeak lortzen ditugu aurrekontu txikiagoarekin.

Enpresa honek garatutako teknologia Word Embeddings-en oinarritzen da, hau da, Natural Language Proccesing eremuari goitik behera aldatuko duten ereduetan, eta aukera ematen dutenak “interes eta kontzeptuak interes horien arteko hurbiltasunak neur daitezkeen bektore-espazio batera eramateko”, azpimarratu dute. “Hori eta Deep Learning ereduei lotuta, Ocean ereduaren interesak nortasun-ezaugarriekin lotzeko gai direnak, erraminta hau estereotipo komunetatik haratago doazen interesen eta nortasun-ezaugarrien arteko erlazioak atzemateko gai den tresna bihurtzen dute”.

info+  HEMEN.

trantor trantortrantor

Lotutako albisteak

Krauserrek  mekanizazioaren  industriarako  ebaketa-tresna  pertsonalizatuak  eskaintzen  ditu
11/03/2025 Up Euskadi

Krauserrek mekanizazioaren industriarako ebaketa-tresna pertsonalizatuak eskaintzen ditu

Konpainiak ebaketa baldintza egokietan eta modu berme batean egiteko teknologia garatu du.

Momentum  Gamesek  joko  arrakastatsuak  sortzen  laguntzen  die  markei
11/03/2025 Up Euskadi

Momentum Gamesek joko arrakastatsuak sortzen laguntzen die markei

Gipuzkoako startupa proiektu bakoitzaren garapenaz eta administrazioaz arduratzen da, baita jokoen-analitikari buruz ere

Wake  Up!  Albiste  ekintzaile  batzuk  sarean
06/03/2025 Ekintzailetza

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean

Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Euskadi  herrialde  teknologiko  eta  berritzaile  gisa  agertu  da  Mobile  World  Congress  2025ean
05/03/2025 Up Euskadi

Euskadi herrialde teknologiko eta berritzaile gisa agertu da Mobile World Congress 2025ean

"Innovation Land" lelopean, 16 startup Up!Euskadi berrikuntza-plataforma ordezkari izango dira Euskadiko standean, Spri Taldearen eta Foru Aldundien laguntzarekin

Karelak  berrikuntzaren  aldeko  apustua  egiten  du  ontzigintza  eta  industria  sektoreetan
03/03/2025 Up Euskadi

Karelak berrikuntzaren aldeko apustua egiten du ontzigintza eta industria sektoreetan

Konpainiak ingeniaritza elektrikoko aholkularitza zerbitzu integrala eskaintzen du Euskadiko eta nazioarteko enpresentzat

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.