Psikometriaren erabilera zein ondo ezagutzen dituzun zure bezeroak, nola ezagutzen duzun inpaktatu nahi duzun publikoa, eta zure produktuak edo zerbitzuak nori saldu nahi dizkiozun faktoretan oinarritzen da. Marketin digitalari aplikatuta, oso tresna eraginkorra izan daiteke enpresek beren bezeroak hobeto uler ditzaten eta, horrela, produktuak edo zerbitzuak saltzeko aukerak handitu ditzaten. Testuinguru horretan, Trantor enpresak paradigma berri horretan aurrerapausoa ematea lortu du, interes inplizituak identifikatzeko zerbitzu bat garatuz, sare sozialetako publizitate-kanpainen eraginkortasuna hobetzeko.
“Bistakoak edo esplizituak ez diren interés horiek antzematen ditugu, baina haien nortasunaren parte direnak, eta enpresak saldu nahi dituen nortasun-ezaugarrien eta produktu-tipologiaren arabera antzematen ditugu”, azaltzen dute bere arduradunek.
Publizitate emaitza ezin hobeak lortzeko, konpainiak hurrengo urratsetan oinarritzen den metodologia bat asmatu du. Lehenik eta behin, enpresaren produktua edo zerbitzua saltzeko egin beharreko kanpaina zehazten du. “Une horretan, hainbat datu biltzen ditugu: kanpainaren helburua, aurrekontua, interes esplizituak, xede-publikoaren kokapena, bere adina eta sexua”, diote.
Bigarren fase batean, kanpaina zuzenduko zaion publikoaren nortasun-ezaugarriak zehazten ditu enpresak. Horretarako, programatzaileek garatutako software bat erabiltzen dute, eta ezaugarri pertsonal horiez gain, kanpainaren interes esplizituak ere sartzen dituzte. Horrekin batera, plataforma horrek interes inplizituak emango ditu, audientziaren bolumena eta kanpainan ezarritako helburuak kontuan hartuta. “Interes esplizituagoak edo inplizituagoak aukeratzen diren ere zehaztuz”.
Azkenik, softwareak gomendatutako interesak sartzen dira enpresak edo markak Facebooken egin nahi duen publizitate-kanpaina bakoitzean. “Kasu honetan, kanpaina bezero-tipologia bakoitzera bideratzen dugu, eta, horrela, bezeroak trafiko eta irismen handiagoa lortu ahal izatea lortzen dugu, kanpaina bakoitzeko kostua askoz txikiagoa den aldi berean”, adierazten dute Trantor-etik. “Horrela, gure bezeroentzat emaitza hobeak lortzen ditugu aurrekontu txikiagoarekin.
Enpresa honek garatutako teknologia Word Embeddings-en oinarritzen da, hau da, Natural Language Proccesing eremuari goitik behera aldatuko duten ereduetan, eta aukera ematen dutenak “interes eta kontzeptuak interes horien arteko hurbiltasunak neur daitezkeen bektore-espazio batera eramateko”, azpimarratu dute. “Hori eta Deep Learning ereduei lotuta, Ocean ereduaren interesak nortasun-ezaugarriekin lotzeko gai direnak, erraminta hau estereotipo komunetatik haratago doazen interesen eta nortasun-ezaugarrien arteko erlazioak atzemateko gai den tresna bihurtzen dute”.
info+ HEMEN.
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?