Vidext-ek Adimen Artifiziala erabiltzen du bideo profesionalak sortzeko
Eduki horiek modu azkar, erraz eta merkeagoan ekoizteko, enpresak Adimen Artifizialaren laguntzarekin, software bat sortu du bideo profesionalak egitea ahalbidetzen duena, kamera, aurkezle edo mikrofonorik erabili gabe. “Gure teknologiak enpresei komunikazio bisual eta eraginkorragoa sortzen laguntzen die, denbora eta kostua % 70eraino murriztuz”, azaltzen dute ardunek startuparen webgunean.
Vidext-ek garatutako softwareak testuak pertsona errealen aurpegiarekin sinkronizatzeko aukera ematen du, abatar baten formatuan, online formazioak, bideotutorialak eta bideo profesionaleko komunikazio ugari eskaintzeko. Era berean, mezuak 40 hizkuntzatara baino gehiagotara itzultzeko aukera ematen du, aurrekonturik edo grabazio-kostu handirik gabe ordainduz. Praktikan, bezeroak bere abatarra aukeratzen du, hau da, webgunean eskuragarri dagoen bat, hark esatea nahi duen testua bidaltzen du eta, minutu gutxi batzuetan, startupak sortutako teknologiak irudi hori mezuarekin sinkronizatzea lortzen du.
Vidext-ek eskaintzen dituen abantaila nagusien artean hauek nabarmendu daitezke: bideoen produkzio-kostua % 70erainoko aurrezpena lortzen da, enpresen mezuen xede-taldeak informazioaren atxikitzea hobetu dezake, eta bideoak azkarrago sortzen eta prozesatzen dira, formatu tradizionalagoekin alderatuta. “Aukera ematen diogu enpresako edozein pertsonari minututan marketineko bideoak sortzeko eta zure kanpo-komunikazioari balio erantsia emateko”.
Interneten bideoak ekoizteko modu berritzaile horren sortzaileak Jon Enriquez eta Beñat Arrizabalaga dira, biak Mondragon Unibertsitateko Lidergo eta Ekintzailetza Graduko ikasleak, eta hasiera-hasieratik ikusi zuten teknologia disruptibo horren negozio-bideragarritasuna. Ideia 2020aren amaieran sortu zen, enpresa-graduko azken ikasturteko proiektu gisa, nahiz eta enpresa ez zen 2021eko uztailera arte sortu.
Gaur egun, bere enpresak 50.000 euro inguru fakturatzen ditu urtero, eta 250.000 euroko finantzaketa-errondan murgilduta dago. Bezeroen artean El Corte Ingles, Fagor, Mondragon Unibertsitatea eta Nafarroako Gobernua bezalako erakunde publikoak ditu.
info+: vidext.io
Lotutako albisteak

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia
Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean 250324
Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Zabalik dago MAKE IN! Ekintzailetza Industriala programaren 4. ediziorako izen-emate epea
Apirilaren 25a izango da programan izena emateko azken eguna

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean
Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Foodtech Startup Forum 2025: elikagaien industriarako berrikuntzaren eta teknologiaren arloko punta-puntako irtenbideak
Elikagaien eta edarien sektorerako proiektu, irtenbide edo negozio eredu iraultzaileak aurkeztu nahi dituzten startupek apirilaren 1era arte ikustarazi ahal izango dute bere hautagaitza