WoonderSoft standa Bartzelonako Mobile World Congress-en
Ekintzailetza Up Euskadi
Albisteak 20 Marzo, 2025

WonderShop, WordPress-erako (“WP”) diseinatutako plugina, online denden jabeei katalogoen kudeaketa errazten die

Garatzen eta merkaturatzen duena WoonderSoft da. Enpresa gipuzkoarrak nazioarteko asmoak ditu eta bere produktuak interesa piztu du beste herrialde batzuetan.

WoonderSoft S.L., 2024ko azaroan sortua, espezializatuta dago online dendetako produktuen katalogoen kudeaketa erraztuko duten soluzio teknologikoak garatzen. Bere produktu ‘izarra’ WonderShop da, WooCommerce (“WC”) plataformarako, WordPress-en gehien erabiltzen den merkataritza elektronikoko plataformarako, diseinatutako plugin bat. WonderShop-ekin, online denden jabeei laguntzen die produktuen katalogoa arinago eta automatizatuago kudeatzen eraginkortasun operatiboa hobetzen eta salmenta-prozesua optimizatzen baitu eta, ondoren, dendaren bideragarritasuna maximizatzen. 

WoonderSoft enpresaren ideia ecommerce-erako tresnen garapenean aurretiko esperientziatik sortu zen. “Urteetan zehar, online dendetarako produktuen katalogoen kudeaketa optimizatzeko soluzioetan lan egin dugu, eta merkatariek haien egunerokoan dituzten erronketatik ikasi genuen”, azaldu du Nader Fernando Fayadek, WoonderSoft-en CEOak. 

Gainera, Fayadek adierazi duenez, “merkataritza elektronikoko plataforma batzuen hazkunde esponentzialaz ohartu ginen, WooCommerce kasu, eta ekosistema horren barruan katalogo handien kudeaketa erraztuko lukeen tresna bat garatzeko aukera argia detektatu genuen”. Hortik aurrera, WonderShop-en hasi zen lanean, negozio digitaletarako irtenbide errazagoa, intuitiboa eta eraginkorragoa eskaintzeko helburuarekin. 

WoonderSoft-ek WonderShop garatu eta merkaturatzen du, aukeratu beharreko bi ereduren arabera antolatzen den plugin bat: freemium bertsio bat (doakoa), WooCommerce-eko katalogoen kudeaketa hobetzeko funtsezko funtzionalitateak ematen dituena; eta premium bat, hainbat datu-iturritako tresna aurreratuak, automatizazioak eta sinkronizazioa izango dituena. Gaur egun, funtzionalitate garrantzitsuenak honako hauek dira: Multi-Action Container (CAM), milaka produktu segundotan editatzen dituena, eskuzko lana %80ra murriztuz; SEO optimizazioa adimen artifizialarekin, metadatuen, tituluen eta deskribapenen optimizazioa automatizatzen duena, Googlen ikusgaitasuna hobetzeko; inportazio eta esportazio aurreratua; interfaze intuitiboa eta datu-bolumen handiak kudeatzeko gai den azpiegitura eskalagarria, denda txikietatik trafiko handiko marketplace-etaraino. Gainera, laguntza teknikoa eta aholkularitza eskaintzen die merkatariei WooCommerce-en barruan produktuen kudeaketa optimizatzen laguntzeko. 

Bere bezeroak, batez ere, WooCommerce erabiltzen duten online dendak dira, ekintzaile txikietatik hasi eta kudeaketa eraginkorragoa behar duten katalogo zabalak dituzten saltoki elektronikoetaraino. 4,5 milioi denda baino gehiago dituen plataforma globala denez, bere merkatua ez da Estatura mugatzen. “Hasierako abiarazte-fasean gauden arren, nazioartekotzean pentsatuz diseinatu dugu WonderShop, eta dagoeneko interesa piztu dugu hainbat herrialdetan, batez ere martxoaren hasieran Bartzelonako Mobile World Congress-en gure ideia aurkeztu ondoren”, esan du Aristides López enpresako CTOak. 

Era berean, iaz sortu zenetik, Ekintzaile-Txekintek 2024 programaren eta Bidasoa Gunearen onuradun izatea lortu du; Business Innovation Center (BIC) Gipuzkoak abalatu du; La Caixaren EmprendeXXI sarien 18. edizioan parte hartu du; Irun Ekintzan sarien finalista izan da enpresan berrikuntzarako; eta hainbat erakunderekin eta azeleratzailerekin lankidetzan ari da merkatua hazteko eta baliozkotzeko aukerak aztertzeko. Duela gutxi, startup gisa akreditatu da, Enpresa Berrien Legearen arabera, ENISAk (Empresa Nacional de Innovación SME, SA) emandako ziurtagiri bat. 

Etorkizunera begira, epe labur eta ertainean, honako helburu hauek ditu: WonderShop-en premium bertsioa abiaraztea, katalogo handiak kudeatzeko funtzionalitate aurreratuekin; produktua merkatuan baliozkotzea, lehen erabiltzaileen feedback-a lortuz, konponbidea hobetzeko; aliantza estrategikoak aztertzea agentziekin, WordPress-eko garatzaileekin eta ecommerce ekosistemako funtsezko beste eragile batzuekin; inbertsioa eta laguntza bilatzea, haren hazkundea bizkortzeko, konponbidea garatzeko eta nazioartean hedatzeko, eta berrikuntza-ekitaldi eta programetan parte hartzea, WonderShop WooCommerce ekosistemako erreferentziazko tresna gisa finkatzeko. 

SPRI Taldeak aukera ematen die euskal enpresei haien jardueraren berri emateko bere informazio-kanaletan. Zure proiektua gure gaiekin lotuta badago (I+G+b, digitalizazioa, internazionalizazioa, ekintzailetza, berrikuntza…), Zutaz mintzo gara ekimenean parte har dezakezu. 

SPRI Taldeak laguntza integralaren bidez berrikuntza, ekintzailetza eta barne-ekintzailetza laguntzen ditu, ideiak merkatura modu arrakastatsuan irits daitezen. Aurrera, Basque Fondo, Bind 4.0, Ekintzaile edo Barnekintzailetza ekintzailetzarako laguntza-programen bidez egiten du hori.   

Lotutako albisteak

Wake  Up!  Albiste  ekintzaile  batzuk  sarean
21/03/2025 Ekintzailetza

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean

Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Foodtech  Startup  Forum  2025:  elikagaien  industriarako  berrikuntzaren  eta  teknologiaren  arloko  punta-puntako  irtenbideak
20/03/2025 Ekintzailetza

Foodtech Startup Forum 2025: elikagaien industriarako berrikuntzaren eta teknologiaren arloko punta-puntako irtenbideak

Elikagaien eta edarien sektorerako proiektu, irtenbide edo negozio eredu iraultzaileak aurkeztu nahi dituzten startupek apirilaren 1era arte ikustarazi ahal izango dute bere hautagaitza

Teknikerrek  ‘Quantum  Machine  Learning’  teknologiak  erabiltzen  ditu  AAren  errendimendua  hobetzeko

Teknikerrek ‘Quantum Machine Learning’ teknologiak erabiltzen ditu AAren errendimendua hobetzeko

BRTA Quantum proiektuak eredu kuantiko bat aplikatzea lortu du fabrikazio aditiboko prozesu batean metal baten azken egoera estimatzeko.

Irudi  B2B:  7  urte  marketin  digital  industriala  aztertzen  bere  blogaren  bidez

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez

Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

SOC-Ek  bere  kokapen  zientifiko-teknologikoa  sendotu  nahi  du  esparru  aeroespazialean

SOC-Ek bere kokapen zientifiko-teknologikoa sendotu nahi du esparru aeroespazialean

Bizkaiko konpainiak Etherneten oinarritutako komunikazio-soluzioak eskaintzen dizkie Airbus, Boeing, Lockheed Martin edo Blue Origin bezalako bezeroei, eta sektore horretara bideratutako Time-Sensitive Networking (TSN) komunikazio ziberseguruetarako I+G proiektu handi batean murgilduta dago.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.