WonderShop, WordPress-erako (“WP”) diseinatutako plugina, online denden jabeei katalogoen kudeaketa errazten die
WoonderSoft S.L., 2024ko azaroan sortua, espezializatuta dago online dendetako produktuen katalogoen kudeaketa erraztuko duten soluzio teknologikoak garatzen. Bere produktu ‘izarra’ WonderShop da, WooCommerce (“WC”) plataformarako, WordPress-en gehien erabiltzen den merkataritza elektronikoko plataformarako, diseinatutako plugin bat. WonderShop-ekin, online denden jabeei laguntzen die produktuen katalogoa arinago eta automatizatuago kudeatzen — eraginkortasun operatiboa hobetzen eta salmenta-prozesua optimizatzen baitu — eta, ondoren, dendaren bideragarritasuna maximizatzen.
WoonderSoft enpresaren ideia ecommerce-erako tresnen garapenean aurretiko esperientziatik sortu zen. “Urteetan zehar, online dendetarako produktuen katalogoen kudeaketa optimizatzeko soluzioetan lan egin dugu, eta merkatariek haien egunerokoan dituzten erronketatik ikasi genuen”, azaldu du Nader Fernando Fayadek, WoonderSoft-en CEOak.
Gainera, Fayadek adierazi duenez, “merkataritza elektronikoko plataforma batzuen hazkunde esponentzialaz ohartu ginen, WooCommerce kasu, eta ekosistema horren barruan katalogo handien kudeaketa erraztuko lukeen tresna bat garatzeko aukera argia detektatu genuen”. Hortik aurrera, WonderShop-en hasi zen lanean, negozio digitaletarako irtenbide errazagoa, intuitiboa eta eraginkorragoa eskaintzeko helburuarekin.
WoonderSoft-ek WonderShop garatu eta merkaturatzen du, aukeratu beharreko bi ereduren arabera antolatzen den plugin bat: freemium bertsio bat (doakoa), WooCommerce-eko katalogoen kudeaketa hobetzeko funtsezko funtzionalitateak ematen dituena; eta premium bat, hainbat datu-iturritako tresna aurreratuak, automatizazioak eta sinkronizazioa izango dituena. Gaur egun, funtzionalitate garrantzitsuenak honako hauek dira: Multi-Action Container (CAM), milaka produktu segundotan editatzen dituena, eskuzko lana %80ra murriztuz; SEO optimizazioa adimen artifizialarekin, metadatuen, tituluen eta deskribapenen optimizazioa automatizatzen duena, Googlen ikusgaitasuna hobetzeko; inportazio eta esportazio aurreratua; interfaze intuitiboa eta datu-bolumen handiak kudeatzeko gai den azpiegitura eskalagarria, denda txikietatik trafiko handiko marketplace-etaraino. Gainera, laguntza teknikoa eta aholkularitza eskaintzen die merkatariei WooCommerce-en barruan produktuen kudeaketa optimizatzen laguntzeko.
Bere bezeroak, batez ere, WooCommerce erabiltzen duten online dendak dira, ekintzaile txikietatik hasi eta kudeaketa eraginkorragoa behar duten katalogo zabalak dituzten saltoki elektronikoetaraino. 4,5 milioi denda baino gehiago dituen plataforma globala denez, bere merkatua ez da Estatura mugatzen. “Hasierako abiarazte-fasean gauden arren, nazioartekotzean pentsatuz diseinatu dugu WonderShop, eta dagoeneko interesa piztu dugu hainbat herrialdetan, batez ere martxoaren hasieran Bartzelonako Mobile World Congress-en gure ideia aurkeztu ondoren”, esan du Aristides López enpresako CTOak.
Era berean, iaz sortu zenetik, Ekintzaile-Txekintek 2024 programaren eta Bidasoa Gunearen onuradun izatea lortu du; Business Innovation Center (BIC) Gipuzkoak abalatu du; La Caixaren EmprendeXXI sarien 18. edizioan parte hartu du; Irun Ekintzan sarien finalista izan da enpresan berrikuntzarako; eta hainbat erakunderekin eta azeleratzailerekin lankidetzan ari da merkatua hazteko eta baliozkotzeko aukerak aztertzeko. Duela gutxi, startup gisa akreditatu da, Enpresa Berrien Legearen arabera, ENISAk (Empresa Nacional de Innovación SME, SA) emandako ziurtagiri bat.
Etorkizunera begira, epe labur eta ertainean, honako helburu hauek ditu: WonderShop-en premium bertsioa abiaraztea, katalogo handiak kudeatzeko funtzionalitate aurreratuekin; produktua merkatuan baliozkotzea, lehen erabiltzaileen feedback-a lortuz, konponbidea hobetzeko; aliantza estrategikoak aztertzea agentziekin, WordPress-eko garatzaileekin eta ecommerce ekosistemako funtsezko beste eragile batzuekin; inbertsioa eta laguntza bilatzea, haren hazkundea bizkortzeko, konponbidea garatzeko eta nazioartean hedatzeko, eta berrikuntza-ekitaldi eta programetan parte hartzea, WonderShop WooCommerce ekosistemako erreferentziazko tresna gisa finkatzeko.
SPRI Taldeak aukera ematen die euskal enpresei haien jardueraren berri emateko bere informazio-kanaletan. Zure proiektua gure gaiekin lotuta badago (I+G+b, digitalizazioa, internazionalizazioa, ekintzailetza, berrikuntza…), Zutaz mintzo gara ekimenean parte har dezakezu.
SPRI Taldeak laguntza integralaren bidez berrikuntza, ekintzailetza eta barne-ekintzailetza laguntzen ditu, ideiak merkatura modu arrakastatsuan irits daitezen. Aurrera, Basque Fondo, Bind 4.0, Ekintzaile edo Barnekintzailetza ekintzailetzarako laguntza-programen bidez egiten du hori.
Lotutako albisteak

Aloka, profesionalen artean ikus-entzunezko materiala alokatzeko plataforma
Gipuzkoako startup-ak hainbat ekipo eskaintzen ditu, hala nola kamerak, grabagailuak, mikrofonoak, droneak. Mobile World Congress-eko 4YFN biltzarrean parte hartu zuen, SPRI Taldeak kudeatutako stand batekin, webgunea inbertsore eta bezero potentzialei aurkezteko.

Haizelur, nazioartekotzearen aldeko apustua egiten duen doitasun-mekanizazioaren arloko Debako ETEa
Enpresaren esportazioek SPRI Taldearen zibersegurtasuneko programaren dirulaguntza jaso dute eta negozioaren % 35era iritsi dira dagoeneko

Metagra, mende erdiko berrikuntza automobilgintzarako hotzeko estanpazioan
Bergarako enpresa pieza konplexuen fabrikazioan sendotu da, jasangarritasunaren eta berrikuntzaren alde eginez.

Senvia Systems-ek beste enpresa batzuk gidatzen ditu haien sustapenean eta eraldaketa digitalean
Iaz sortutako enpresa gipuzkoarrak sistemetan, komunikazioetan eta zibersegurtasunean oinarritutako IT zerbitzuak eta aholkularitza eskaintzen ditu.

Jon Ander Egaña: “BASQUE FOOD CLUSTERrek elikadura euskal industriaren sektore estrategiko gisa kokatzea lortu du”
Elikatze-katearen euskal elkartea 150 enpresa eta erakunde baino gehiagoren lehiakortasuna hobetzeko lanean ari da, berrikuntzaren garapenarekin, lankidetza-proiektuekin eta teknologien integrazioarekin.

Siteco, 30 urte automatikoki ordaintzeko makinak ekoizten
Arabako enpresak administrazio publikoarekin eta ostalaritza sektorearekin egiten du lan, eta urteak daramatza nazioarteko merkatuan.

Akting, gizarteari balioa emateko teknologia
Gipuzkoako enpresak euskarri desberdinetarako aplikazioak garatzen ditu eta digitalizazioaren, datuen analisiaren eta prozesuen optimizazioaren aldeko apustua egiten du.

Mecanizados Patro enpresak “fidagarritasuna, segurtasuna eta eraginkortasuna” eskaintzen ditu trenbide-sektorean
Serie laburretarako eta luzeetarako pieza espezifikoak fabrikatzen ditu enpresa arabarrak, doitasun handiko lan-tresna eta makinekin.

Elvira, berrikuntza eta tradizioa osagai nagusi dituen istorio gastronomikoa
Harategi-urdaitegi txiki bat izatetik, gaur egun hamar establezimendu inguru ditu etxean egingo liratekeen moduan prestatutako produktuak saltzeko, online dendan ere saltzen direnak.

Lorra, lau hamarkada inguru Bizkaiko nekazaritzako elikagaien kooperatibismoaren funtsezko zutabe gisa
Gaur egun, erakundearen lehentasuna zahartutako sektore honetako erretiroak ordezkatzea da, belaunaldi-erreleboaren bidez.