Euskadiko ETEntzako Eusko Jaurlaritzaren 2024 laguntzen plana. Ikusi katalogoa
Euskal enpresentzako laguntzak. . ¡Sartu!
Onlineko jardunaldiak euskal enpresarentzat.. Aurkitu zure ekitaldi birtuala.
Antolakunde publikoek, beren funtzioak eta gizartearekiko hartua duten erantzukizuna betetzeko, ahalegina egin behar dute gardentasun informatiboa bermatzeko, enpresa pribatuetan baino are kritikoagoa delarik baldintza hori betetzea. Hiritarrak dira antolakunde publikoen azken jabe eta, hortaz, badute eskubidea antolakunde horiek modu eraginkorrean kudea daitezela eskatzeko, edonork ikusteko moduko prozedura eta egitura argiak bermatuz, eta informazio egiazkoa eta fidagarria segurtatuz.
Euskal Administrazio Publikoak gizartearekin dituen harremanetan gardentasuna hartu nahi badu oinarrizko funtzionamendu printzipio gisa, ezinbestekoa da eskaintzen duen informazioa goi-mailako kalitatekoa izatea, hau da, egiazkoa, argia, koherentea, denboran egokia, materialki esanguratsua, egituratua, zehatza, ulergarria, osoa, segurua, erraz eskuratzeko modukoa, kanal anitzen bidez hedatua, konparagarria, formatu anitzetakoa, interoperagarria eta legeak ezarritako terminoetan berrerabilgarria. Gardentasun printzipioa betetzekotan, Euskal Administrazio Publikoak argitaratu egin behar du bere jardueraren gardentasuna bermatzeko jakin beharreko informazio guztia, hots, administrazioaren jarduera publikoaren funtzionamenduarekin, kontrolarekin eta hiritarren parte-hartzearekin lotuta dagoen informazio guztia, eta aldiro eta eguneratuta argitaratu behar du gainera.
Orobat, informazio horrek eskuragarri egon behar du erakundeen egoitza elektronikoetan edo web orrietan. Publizitate aktiboaren printzipioa da Euskal Administrazio Publikoak bere gain hartu duen konpromisoa bere funtzionamenduari buruzko informazio esanguratsua aldiro argitaratzeko, eguneraturik eta hiritarrentzako era ulergarrian, komunikazio elkarreragina sustatze aldera.
Egin klik "Bilaketa" botoian zure kontsultaren emaitzak lortzeko