2012an sortua eta egoitza Getxon duena, BcomeDigital marketinean eta analitika digitalean espezializatzeagatik nabarmentzen da. Euskal enpresen eta erakundeen benetako beharretara egokituta dauden eta beren eraldaketa digitala bultzatzen duten soluzio pertsonalizatuak eskaintzen ditu.
Proiektuak aholkularitzaren ikuspegi praktikobatetik lantzen dira, non datuek erabakiak bermatzen dituzten. Urte hauetan zehar, hainbat erakunderekin lankidetzan aritu dira, beren online presentzia optimizatzen eta errendimendu digitala hobetzen laguntzeko, eta baita ere digitalizazioa presentzia izan duen hainbat motatako proiektuetan partner aliatu gisa.
Enpresa honek metodologia propioa du eta espezializazioaren alde egiten du. Euskal enpresa-sarearen izaeraz jabetuta, bere proiektuak erakunde bakoitzeko funtsezkoak diren pertsonei edo ‘key userrei’ ezagutza-transferentzian egitean amaitzen dira, eta horrek enpresak modu autonomoan funtzionatu dezaketela errazten du.
Bere negozio lerroetako bat retail sektorerako prestakuntza eta aholkularitza digitala da, Bilboko Ganberarekin, Bizkaiko Foru Aldundiarekin edo Toki Garapeneko Arloekin iraupen luzeko proiektuak egiten dituelarik.
Esperientzia horren ondorioz, BcomeDigitaleko hiru kidek, Maitane Delgadok, Ivan Jaspek eta Beatriz Lópezek, beharra identifikatu eta negozioei eraldaketa digitaleko prozesuan gida praktiko gisa balioko dien liburu bat idaztea erabaki zuten. Horrela sortu zen “Querido Comercio: la guía para adapta la edad digital”, Anaya Multimedia argitaletxearen laguntzarekin.
Liburu honek baliabide praktikoa eta eskuragarria izan nahi du, batez ere saltokiak ahaldunduko dituena aro digitalaren erronkei aurre egiteko. Horien % 72,5ek online presentzia dute, baina soilik % 16,5ek Internet bidez saltzen du; testuinguru honetan agerian uzten da nabarmentzeko aukerak eta prestakuntzaren beharra. Liburuakikuspegi didaktikoa du, adibide errealekin eta estrategia aplikagarriekin. Hala ere, edozein enpresarentzatzeharkakoak diren gaiak jorratzen ditu, hala nola datuen analisia, kanpaina digitalen optimizazioa edo tresna teknologikoen integrazioa.
Querido Comercioren merkaturatze ofiziala 2025eko apirilerako programatuta dago, baina dagoeneko aurresalmentan erreserbatu daiteke, formatu fisikoan zein digitalean, diziplina horietan hobetzeko interesa duen profesional bakoitzaren beharretara egokitzeko.
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?