Equilanek duela 30 urte baino gehiago ireki zituen ateak, eta ordutik retail sektorerako neurrira egindako altzariak egiten ditu. Hala ere, pandemiak sektore horretan izan zuen eraginaren ondorioz, Hernaniko (Gipuzkoa) enpresa negozioa sortzeko modu berriak planteatzen hasi zen. Hausnarketa hori denboran bat etorri zen Javier Uriarte diseinatzaileak bere instalazioetara egindako bisitarekin, eta, horrela, enpresaren barruan bere diseinuren bat marka desberdin baten aterkipean sartzeko ideia sortu zen.
Horrela sortu zen Kana, kontract eta bulegoko altzarien sektorean indarrez sartu dena, erabiltzailearen eta espazioaren beharretara egokitzen diren apalategien, mahaien eta biltegiratze-unitateen sistemak eskainiz. Katalogo estandarizatua eta marka propioa duen produktua da, neurrira egindako altzariak eta serieko altzarien ekoizpena uztartzen dituena.
“Gure sistemarekin sortutako altzari bakoitza beste bat bihur daiteke piezak gehituz edo kenduz. Diseinu horiek beste batzuk gordetzen dituzte beren baitan, ikusten denaz haratago. Hori da bere balio bereizgarria: diseinua eta modularitatea“, nabarmendu du Iñaki Martínez Equilaneko zuzendari nagusiak. “Horrek, horiek fabrikatzeko erabiltzen diren materialekin eta teknologia iraunkorrarekin batera, kontsumo arduratsuan laguntzen duten denboraz kanpoko produktu iraunkor eta eraginkor bihurtzen ditu”, gehitu du.
Kanaren helburua “sartu garen sektore honen barruan alternatiba bihurtzea da”, esan du Martinezek, eta horretarako gakoa bere marka-filosofiari jarraitzea izango da. “Etorkizuna egiteko dago, baina Kanaren oinarriak ezarrita daude. Marka haztea eragiten duten hurrengo diseinuek markatutako bidea dute: diseinua eta funtzionaltasuna ematen duten produktuak, baina batez ere erabiltzaileak manipulatu ditzakeenak, haiekin elkarreragin dezaketenak, lekualdatu, desmuntatu, berriro konfiguratu…”, azaldu du zuzendari nagusiak.
Marka berri bat sortzea bezalako erabaki esanguratsu batek erronka berriei heldu beharra dakar, sektorean lehiakorrak izateko. Errealitate berri horri aurre egiteko gakoa argia da Equilanentzat: teknologia digital berrietan inbertitzea. “Inbertsio handia egin dugu gure produkzio-prozesua digitalizatzeko, eta horrek aukera ematen digu ekoizpen eraginkorragoa izateko eta akaberen kalitatea handitzeko“.
Horretarako, Hernaniko enpresak Elkorren laguntza izan du, zuraren eta aluminioaren teknologian adituak. Elkarrekin, GRUNDNER biltegi adimendun bat jarri dute, biltegiratze-espazioaren kudeaketa eraginkorragoa egiteko. Era berean, zenbakizko kontrol berri bat gehitu dute, eta horrekin produktibitatean eraginkortasuna lortu dute piezen ebaketa eta mekanizazioaren integrazioarekin. Eta, azkenik, itzulerako kanteagailu berria instalatu dute, GANNOMAT zulatzeko makinarekin batera. Horrek guztiak akabera garbi, zehatz eta beharrezkoa bermatzeko aukera ematen dio Equilani, erronka berriei aurre egiteko.
SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Basque Industry 4.0, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du.
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?