Gamifikazioa erabiltzea talentua aurkitzeko
Maiatzaren 15ean doako jardunaldi bat egingo da Bizkaiko Zientzia eta Teknologia Parkean
Itsas-bidaia bat egiten ari zara Atlantikoan barrena, eta bat-batean, baltsa batean esnatu zara beste pertsona batzuekin batera. Itsasontzia hondoratu egin da, eta momentu horretako erabakien mende dago zuen biziraupena. Horixe da Gestionet euskal enpresak garatu duen eszenatokietako bat talentua aukeratzeko prozesu baterako, non jolasaren tresnak baliatzen baitituzte pertsonen gaitasunak ebaluatzeko.
Gamifikazioa bere txokoa lortzen ari da Giza Baliabideen sailetan, talentua atzemateko estrategia gisa erabiltzen baita; hala, esperientzia murgiltzaileak sortzen dira pertsonek beren gaitasunak praktikan jar ditzaten. “Egoera jakin batean jartzen duzu erabiltzailea, eta egoera horretan erabakiak hartu eta lehenetsi behar ditu, eta ingurukoekin kolaboratu” azaldu du Íñigo Ocarizek, Gestionet enpresako zuzendari komertzialak; “hortik abiatuta neurketa psiko-metriko batzuk egiten dira, jakiteko nolako jarrerak edo gaitasunak dituzten talde lanerako edo erabakiak hartzeko”.
Datorren maiatzaren 15ean, SPRI Taldeak Gamifikazioa talentu-hautaketan jardunaldia antolatuko du Bizkaia Enpresa Digitalaren bitartez Bizkaiko Zientzia eta Teknologia Parkean. Gestionet enpresako Íñigo Ocariz eta Daniel Gonzálezek emango dute hitzaldia, non azalduko baitute posible dela jolasaren estrategiak erabiltzea enpresetan, batik bat, talentua erakartzeko eta prestatzeko. Topaketak helburutzat du existitzen diren teknikak ezagutaraztea eta bere abantailak eta desabantailak erakustea. Jardunaldiaren egitarauan gamifikazioa zer den azalduko da, eta hizpide hartuko dira portaerak aztertzeko tresnak, serious games-en erabilera, eta hainbat aplikazio-eredu, kasu praktikoen bitartez.
Horrelako teknikak oraintxe hasi dira sartzen gure inguruko enpresetan. Gestionet enpresako kideek diote oso eraginkorrak direla, neurketa tradizionalak bezain beste, eta, gainera, ingurune atseginagoak eskaintzen dituztela, pertsonek beren gaitasunak era naturalagoan erakuts ditzaten. “Hertsiki loturik dago employer branding kontzeptuarekin eta enpresek talentua atzematean eman nahi duten irudiarekin, izan ere, profesional belaunaldi berriek beste komunikatzeko era batzuk erabiltzen dituzte” adierazi du Íñigo Ocarizek.
Lotutako albisteak

Elvira, berrikuntza eta tradizioa osagai nagusi dituen istorio gastronomikoa
Harategi-urdaitegi txiki bat izatetik, gaur egun hamar establezimendu inguru ditu etxean egingo liratekeen moduan prestatutako produktuak saltzeko, online dendan ere saltzen direnak.

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin
«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek
Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

Industria Digitaleko laguntzek zure negozioaren eraldaketa digitala lortzeko bidea irekiko dizute
Industria Digitala 2025 laguntza-programaren aurtengo edizioa martxoaren 18tik irekita, 7.5 milioi €-ko aurrekontuarekin. Euren negozioa digitalki eraldatu nahi duten enpresek urriaren 31era arte aurkez ditzakete euren eskaerak.