Heepsy
Ekintzailetza Eraldaketa digitala I+G+B
Albisteak 28 iraila, 2020

Heepsyk influencer-en bilaketa optimizatzen du big data eta adimen artifizialaren bidez

Konpainia bizkaitarrak batez ere AEBetako enpresekin egiten du lan, teknologia propioa erabiliz markei modu eraginkorrenean egokituko zaizkien profilak identifikatzeko.

Influencer-en marketina merkatu handi  bat da AEBetan, eta pixkanaka Europan hazten ari da. Duela bost urtetatik, euskal konpainia bat lanean ari da markei hobekien egokituko zaien sare sozialetako profilen bilaketan erreferentzia teknologiko bat izateko. Heepsyk, egoitza Berangon duen enpresak, 2015etik plataforma bat eskaintzen du Instagram eta Youtubeko influencer-ak bilatzeko eta aztertzeko. Horren bidez, markei aukera ematen die hautaketa zehatzagoa eta finagoa egiteko, lortu nahi dituzten emaitzen arabera. Horretarako, big data eta adimen artifiziala bezalako teknologiak erabiltzen dituzte, emaitza zehatzagoak lortze aldera. 

Konpainiatik azaldu dutenez, “oso erraza da pertsonek sare sozialetan errealitatea  ezkutatzea edo estaltzea. Gure bizitzako unerik onenak bakarrik erakuts ditzakegu, eta txarra edo aspergarria ezkutatu. Era berean, influencer-ek euren kontuetako datuak faltsifika ditzakete hainbat teknika erabiliz, hala nola jarraitzaileak erosita“. Egoera horren aurrean, big data eta adimen artifizialak irregulartasun horiek agerian jartzeko aukera ematen dute, datu errealak ematen baitituzte, profil bakoitzaren errealitatea zein den adierazteko. Eskaneatze horrek erabakiak hartzen laguntzen du enpresa batek bere produktuak edo zerbitzuak sustatzeko influencer bat kontratatu nahi duenean. 

Profiletan anomaliak hautemateaz gain, big datak profiletan sortzen diren datuak ematen ditu. Datu horiek ezin dira organikoki eskuratu, eta joerei eta ohiturei buruzko informazioa plazaratzen dute. Horri, adimen artifiziala gehituta “bezeroei bilaketa pertsonalizatua, segmentatua eta xehetasun handiko txostenak eskaintzeko aukera ematen digu“, adierazi dute Heepsytik. Izan ere, teknologia horrek hashtagak monitorizatu, kokalekuak zehaztu edo erabiltzaile bati iradokitako postak edo bideoak bilatzeko gaitasuna du.  

Marketinaren eta sare sozialen sektorean ohikoa da teknologia hauek erabiltzea; sare sozialetan sortzen den informazioaren dimentsioa hain handia denez, ezinezkoa bailitzateke pertsona batek informazio hori osorik modu eraginkor batean prozesatzea. Hori dela eta, konpainiaren arabera, “big data eta adimen artifizialak eragin handia izango dute ekonomian eta pertsonen bizitzan. Gizarte gisa, abangoardia teknologikoaren parte izan behar dugu arlo horietan, datozen aldaketei ahalik eta ondoen aurre egiteko.” 

18 profesionalek kudeatzen dute plataforma, eta, nabarmendu dutenez, bezeroentzako azterketa zehatz eta ulerterraza ematen duen marketin erraminta eskaintzeaz gainagentzia-zerbitzuere eskaintzen dute. Bertan influencer-ekin kanpainak definitzen eta gauzatzen dituzten. “Gure taldeak hasieratik amaierara planifikatzen, abiarazten eta ebaluatzen ditu kanpainak, teknologia propioa erabiliz”, gaineratu du Bizkaiko konpainiak. 

Europako merkatuak gora egin du 

Plataformaren zerbitzuak eskatzen dituzten bezeroak publizitate-agentziak, startup-ak edo influencer-en marketinaren aldeko apustua egiten duten markak dira. Enpresaren arabera, “Estatu Batuak dira marketin industriarik handiena duen herrialdea, baina horrek ez du esan nahi Espainian edo Europan gure zerbitzuak behar ez direnik. Europan influencer-en merkatua hazi ahala, Europako hainbat herrialdetako bezero gehiago espero ditugu, eta hori lortze aldera lan egiten dugu. 

SPRI Taldeak euskal enpresen I+G bultzatzen du tresnekin, aktiboekin, laguntzekin, lantalde eta aliantzekin, ikerketa sustatzeko eta teknologia berriak sortzeko. Hori dena Elkartek, Emaitek edo Hazitek bezalako programen bidez lortzen da, eta horieninformazioahemendagoeskuragarri.   

Lotutako albisteak

Elvira,  berrikuntza  eta  tradizioa  osagai  nagusi  dituen  istorio  gastronomikoa

Elvira, berrikuntza eta tradizioa osagai nagusi dituen istorio gastronomikoa

Harategi-urdaitegi txiki bat izatetik, gaur egun hamar establezimendu inguru ditu etxean egingo liratekeen moduan prestatutako produktuak saltzeko, online dendan ere saltzen direnak.

Egin  ezazu  prestakuntza-plana  zure  enpresan  Gaitasun  Digitalen  programarekin

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin

«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

NudgeXperience  Bilbon:  CX  eta  Portaera  Zientzien  ekitaldia
28/03/2025 Berrikuntza

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia

Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

Wake  Up!  Albiste  ekintzaile  batzuk  sarean  250324
28/03/2025 Up Euskadi

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean 250324

Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Connect  Group,  zentro  teknologikoa  Donostian  duen  multinazionala
27/03/2025 I+G+B

Connect Group, zentro teknologikoa Donostian duen multinazionala

Donostiako lantegiak SPRI Taldearen BDIH Konexio programaren laguntza jaso du, eta urtean bi milioi txartel elektroniko diseinatu eta fabrikatzen ditu

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.