Indusmedia 2019 topaketak enpresetarako marketin digitalaren azken aurrerapenak bilduko ditu
Industriari zuzendutako biltzar hau azaroaren 22an egingo da Hernani
IDeO Orona Fundazioaren Eraikinean egingo da industria-enpresetarako marketin digitalari buruzko Indusmedia urteko topaketaren IX. edizioa. Ingurune hurbilean ideien, ezagueren zein arrakasta-kasuen trukea erraztea da biltzarraren helburua, marketin digitalak eskaintzen dituen aukerak industria-sareari ezagutzera emateko asmoz.
Indusmedia Eusko Jaurlaritzak antolatzen du Spri Taldearen bitartez, Gipuzkoako Foru Aldundiarekin batera. Topaketan aurreikusitako jarduera-programa zabalaren barruan, marketin arloko berrikuntza eta estrategia berriei buruzko hitzaldiak, konpainia industrialen kasu praktikoak eta digitalizazioari buruzko tailerrak antolatuko dira. Networking guneak ere prestatuko dira sektoreko profesionalen arteko harremanak sustatzeko.
Biltzarrari hasiera emateaz arduratuko da Aitor Cobanera, Spri Taldeko Teknologia eta Berrikuntzako zuzendaria . Ondoren, Enrique Dans berrikuntza arloko aholkulari eta adituak marketinak ingurune industrialetan duen balio berriaz hitz egingo du, eta Álvaro Peña isocialweb-eko SEO zuzendariak Adi penalizazioa!! Zer egin alerta bat jasotzean? izenburua daraman hitzaldia emango du.
Enpresa industrialen arrakasta-kasuen artean, honako hauen esperientziak izango dituzte aztergai: CMZ makina-erremintako fabrikatzailea; Clickindustrial.es, IK4-Teknikerren e-commerceko plataforma, eta Medop, banakako babes-produktuen fabrikatzailea. Hiru konpainia hauen ordezkariek bertaratutakoekin partekatuko dute nola bideratzen ari diren marketin digitaleko estrategiak.
Azkenik, aldi bereko bi tailer praktiko egingo dira: UX da marketin berria, Iñaki Lecue antolakuntza-psikologiako adituaren eskutik, eta Marketineko aginte panelak Power BI-rekin, Inés Pascual ingeniari eta big data eta business intelligenceko adituari esker .
Indusmedia marketin, komunikazio zein merkataritza arloetako arduradunei eta enpresa industrialen kudeatzaileei zuzendutako ekitaldia da. Parte-hartzea doakoa da, baina aurretik izena eman behar da biltzarraren webgunean.
Lotutako albisteak

BeDIGITALek zazpigarren edizioa ospatuko du BECen, enpresa eta erakunde liderren partaidetzarekin
Ekainaren 3tik 5era izango da, +INDUSTRYren esparruan, herrialdeko Smart Manufacturing-ari eskainitako topagunerik handienean. SPRI Taldea erakusketarien artean dago, ‘Invest in the Basque Country’ programarekin.

Zabalgarbik denbora errealeko analisi-tresnekin modernizatu du bere azpiegitura
Besteak beste, biki digitala eta adimen artifizialean oinarritutako teknologiak ezartzeaz gain, lurrun-gainberogailu bat instalatzea du helburu enpresak, energia-eraginkortasuna eta jasangarritasun operatiboa hobetzeko ekimen estrategiko bat.

Zinemaldia Startup Challenge 2025
Izen-ematea: apirilaren 15etik ekainaren 2ra arte

Senvia Systems-ek beste enpresa batzuk gidatzen ditu haien sustapenean eta eraldaketa digitalean
Iaz sortutako enpresa gipuzkoarrak sistemetan, komunikazioetan eta zibersegurtasunean oinarritutako IT zerbitzuak eta aholkularitza eskaintzen ditu.

Europako ordezkaritza bat etorri da Euskadira industria teknologiko kuantikoaren lider izateko bertako estrategia hobeto ezagutzeko
Finlandia, Grezia, Italia eta Espainiako ordezkariak izan dira Euskadin Europako QUANTUM+ proiektuan aurrera egiteko. GAIA klusterra da proiektuaren kideetako bat, eta helburu du teknologia kuantikoei buruzko ibilbide eta prestakuntza-plataforma bat garatzea goi-mailako hezkuntzako ikasleentzat, irakasleentzat eta enpresa teknologikoetako profesionalentzat

Akting, gizarteari balioa emateko teknologia
Gipuzkoako enpresak euskarri desberdinetarako aplikazioak garatzen ditu eta digitalizazioaren, datuen analisiaren eta prozesuen optimizazioaren aldeko apustua egiten du.

Elvira, berrikuntza eta tradizioa osagai nagusi dituen istorio gastronomikoa
Harategi-urdaitegi txiki bat izatetik, gaur egun hamar establezimendu inguru ditu etxean egingo liratekeen moduan prestatutako produktuak saltzeko, online dendan ere saltzen direnak.

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin
«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek
Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.