Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Duela zazpi urte, industriaren eremuan munduan marketin digitalari buruz hitz egitea ia esperimentu bat zen. Enpresa askok digitalizazioa oraindik beren sektoretik kanpoko zerbait zela ikusten zuten, fabrikatzaile eta hornitzaile industrialekin baino enpresa teknologiko edo e-commerce-arekin zerikusi gehiago zuela, alegia.
Baina gauzak aldatu egin dira. Industria enpresak ezagutarazteko, aukerak sortzeko eta salmentak ixteko moduak erritmo bizian eboluzionatu du. Bilatzaileak lehen harreman puntua bihurtu dira, marketinaren automatizazioak prozesu komertzialak optimizatzea ahalbidetu du, eta baliozko eduki teknikoa aukera bat izatetik bezero kualifikatuak erakartzeko behar bat izatera bilakatu da.
Urte hauetan, Irudi B2Bren blogetik bere profesional taldeak etengabeko ikaskuntzan jarraitu du; bere edukia estrategia eta joera berrietara egokituz: SEOren aldaketak eta web posizionamendutik, automatizazio marketinaren inpaktua eta salmenta ziklo luzeak eskatzen dituzten sektoreetan lead-ak erakartzeko estrategiak barne.
Bere blogaren helburua berbera da: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan. Izan ere, digitalizazioa jada ez da joera bat, errealitate bat da, eta beren estrategia komertzialean nola txertatu hobekien ulertzen duten enpresek aldea markatuko dute.
Irudigitaleko taldeak behatzen, ikasten eta partekatzen jarraitzen du. Izan ere, marketin digitalak eboluzionatzen jarraitzen du industriako sektorean, eta konpainia honek erritmoa jarraitzen dio.
Lotutako albisteak

Teknikerrek ‘Quantum Machine Learning’ teknologiak erabiltzen ditu AAren errendimendua hobetzeko
BRTA Quantum proiektuak eredu kuantiko bat aplikatzea lortu du fabrikazio aditiboko prozesu batean metal baten azken egoera estimatzeko.

SOC-Ek bere kokapen zientifiko-teknologikoa sendotu nahi du esparru aeroespazialean
Bizkaiko konpainiak Etherneten oinarritutako komunikazio-soluzioak eskaintzen dizkie Airbus, Boeing, Lockheed Martin edo Blue Origin bezalako bezeroei, eta sektore horretara bideratutako Time-Sensitive Networking (TSN) komunikazio ziberseguruetarako I+G proiektu handi batean murgilduta dago.

Bianditz, esku-erremintak, doitasuneko piezak eta kautxuzko injekzio-moldeak fabrikatzen dituen 60 urteko enpresa
Irunen kokatuta dagoen konpainiak, azken urtean fakturazioa % 30 handitu duenak, SPRI Taldearen zibersegurtasun-programako laguntza jaso du

AVVI laguntzaile birtualak etxebizitzen salmenta eraberritu du, etxeak eraiki aurretik bisitatzeko aukera ematen baitu
Trivima enpresa donostiarrak soluzio berritzaile bat garatu du, salmenta epeak murriztu eta transformazioa areagotzen duen esperientzia interaktiboa ahalbidetzen duena.

Industria Digitaleko laguntzek zure negozioaren eraldaketa digitala lortzeko bidea irekiko dizute
Industria Digitala 2025 laguntza-programaren aurtengo edizioa martxoaren 18tik irekita, 7.5 milioi €-ko aurrekontuarekin. Euren negozioa digitalki eraldatu nahi duten enpresek urriaren 31era arte aurkez ditzakete euren eskaerak.