Komunikabideen industria konbergentzia-aro berri batean sartu da
Pertsonalizazioa, nonahikotasuna eta konfiantza sortzea ezinbesteko bihurtu dira enpresentzat.
Entretenimenduaren eta komunikabideen sektorea bete-beteko eraldaketa digitalean dago. Komunikabide tradizionalen, bideo-plataformen, sare sozialen, bideo-jokoen eta errealitate birtualeko edukien arteko mugak desagertzen ari dira; eta berdin gertatzen ari da hornitzaile teknologiko handien eta eduki-hornitzaileen arteko mugekin ere. Egoera horrek erronka handiak dakarzkio hazten ari den industriari.
PwC-k egindako Entertainment and Media Outlook 2018-2022 txostenak azaltzen duenez, sektorea 3.0 konbergentzian sartuta dago buru-belarri. Bost aldaketa-motor handik sustatzen dute eraldaketa hori. Alde batetik, konektagarritasun nonahikoa dago, beti konektatuta eta aktibo dauden kontsumitzaileak dituena, eta telefono mugikorra da edukiak jasotzeko bide nagusia. Horren aurrean, mugikorren bidezko esperientziari errentagarritasuna ateratzera bideratuta daude banatzaileak, gero eta gehiago.
Bestetik, plataformak ari dira bihurtzen sektorearen hazkuntzaren onuradun handienak, komunikabideen gainetik, eta edukien sorkuntzan gero eta funtzio garrantzitsuagoa dute. Beste sustatzaile handi bat pertsonalizazioa da, erabiltzaileak dagoeneko ez baititu nahi esperientzia estandarizatuak. Eremu horretan, datu-analisia ezinbestekoa da, bai edukiak eskaintzeari dagokionez, bai publizitateari dagokionez. Azkenik, diru-iturriak aldatzen ari dira, eta enpresak finantziazio-bide berrien bila ari dira etengabe.
Aholkularitza horrek egindako txostenaren arabera, komunikabideen eta entretenimenduaren industria % 4,4 igoko da munduan hurrengo bost urteetan. Azpisektore digitalek izango dute hazkuntza handiena, eta, haien artean, nabarmentzekoak dira errealitate birtuala (% 40ko hazkuntza 2022ra bitartean) eta OTT bideoak (Netflix eta Prime Video bezalako edukien transmisio-zerbitzuak; % 10 igoko dira). Kontrako aldean daude sektore askoz tradizionalagoak, hala nola egunkariak, liburuak eta telebista irekia; hurrengo bost urteetan hazkuntza negatiboa izango dute horiek.
Egoera berri honen eraginez, enpresak negozio-eredu berrietara jotzen hasi dira, kontsumitzaileekin zuzeneko harremana izatera bideratutakoak. Entertainment and Media Outlook 2018-2022 azterlanean galdetutako adituek nabarmendu dutenez, egoera berriaren oinarrizko elementuetako bat da erabiltzaileengan konfiantza sortzeko gaitasuna izatea. Faktore hori guztiz erabakigarria izango da enpresentzat, etorkizunari begira, diru-sarrerak erakartzeko eta haiei eusteko.
Lotutako albisteak

Elvira, berrikuntza eta tradizioa osagai nagusi dituen istorio gastronomikoa
Harategi-urdaitegi txiki bat izatetik, gaur egun hamar establezimendu inguru ditu etxean egingo liratekeen moduan prestatutako produktuak saltzeko, online dendan ere saltzen direnak.

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin
«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek
Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

Industria Digitaleko laguntzek zure negozioaren eraldaketa digitala lortzeko bidea irekiko dizute
Industria Digitala 2025 laguntza-programaren aurtengo edizioa martxoaren 18tik irekita, 7.5 milioi €-ko aurrekontuarekin. Euren negozioa digitalki eraldatu nahi duten enpresek urriaren 31era arte aurkez ditzakete euren eskaerak.