Lookiero ekimenak sorpresa bihurtzen du erosketa-esperientzia
Startup horrek ON Bizkaia sarietako bat irabazi du
Lookiero enpresak bidaltzen dituen kaxa guztiak desberdinak dira, eta horixe da lortu duen arrakastaren giltzarri garrantzitsuenetako bat. Emakumeentzako modaren sektoreko euskal startup horrek personal shopper zerbitzua eskaintzen du Internetez, eta erabiltzaile bakoitzaren gustu pertsonalen arabera aukeratutako arropa bidaltzen du. 2016an sortu zenetik, Estatuko eta Frantziako merkatuetara zabaldu da, 150.000 bezero erregistratu lortu dituelarik bakarrik bi urtean. “Esperientzian dago gakoa” azaldu du Oier Urrutiak, Lookiero enpresako zuzendari nagusiak, “bidalketa guztiak dira desberdinak, personal shopper batek egiten dituelako pertsona bakoitzaren gustu eta premiak oinarri hartuta, eta gainera ohar batean azaltzen du zergatik aukeratu dituen arropa horiek eta nola konbinatu daitezkeen”.
Zerbitzuan inskribatzeko inkesta txiki bat egin behar da lehenbizi. Inkesta horretan erabiltzaileak datu batzuk ematen ditu bere ezaugarri fisikoei, gustuei eta bere premien araberako prezio-tarteari buruz. “Inkesta horretan oinarriturik, gure personal shopper-ek erabiltzailearen fitxa aztertzen dute hainbat irizpide tekniko aplikatuz (moda, fisiologia, kolorea), eta bost arropa-pieza aukeratzen dituzte bezeroari bidaltzeko” esan du Oier Urrutiak. Horrez gain, moda aholkuak ere sartzen dituzte kaxan, zerbitzuari balio erantsia emateko. Bezeroak bost egun ditu arropa probatzeko eta beretzat hartuko dituen ala ez erabakitzeko.
Lookiero enpresak aholkularitza-zerbitzu merkea eskaintzen du pertsonalizazioa galdu gabe. Gainera, modan interesatutako emakume askoren artean detektatutako premia bati erantzuten dio: ez dute astirik arropa-pieza desberdinak bilatzeko. Negozio-eredua arropa salmentan oinarritzen da nagusiki, izan ere, personal shopper-aren zerbitzua doakoa da 10 eurotik gorako erosketetan.
Lehen bi urteetan oso azkar hazi da startup-a, 16 langile izatetik 100 izateraino, eta orain beren helburua da negozioa sendotzea eta merkatu berrietara irekitzea. “Hainbat jomuga dauzkagu gogoan, esaterako, kontu handiagoz zaindu nahi dugu esperientzia osoa, izan ere oso azkar hazi gara, eta hazten jarraitzeko engranaje guztiak ondo funtzionatu behar du” adierazi du Lookiero enpresako zuzendari nagusiak, “bestalde, Espainian eta Frantzian lortutako lidergo posizioan errotu nahi dugu, eta gutxienez beste herrialde batera iritsi 2018an”.
Lookiero ekimenak Enpresa Sorkuntzaren ON Bizkaia Saria irabazi zuen iazko edizioan. Bizkaiko Foru Aldundiak banatzen ditu sari horiek BEAZ erakundearen bitartez, laguntasuna emateko Bizkaian jarduera ekonomikoa eta enplegua sortzeko potentzial handiena duten ETEei.
Lookiero
https://youtu.be/QTAWrAbGz6o
Lotutako albisteak

Elvira, berrikuntza eta tradizioa osagai nagusi dituen istorio gastronomikoa
Harategi-urdaitegi txiki bat izatetik, gaur egun hamar establezimendu inguru ditu etxean egingo liratekeen moduan prestatutako produktuak saltzeko, online dendan ere saltzen direnak.

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin
«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia
Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean 250324
Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

Zabalik dago MAKE IN! Ekintzailetza Industriala programaren 4. ediziorako izen-emate epea
Apirilaren 25a izango da programan izena emateko azken eguna