Eraldaketa digitala
Albisteak 25 uztaila, 2018

Markek gero eta eragin handiagoa dute sare sozialetan

WhatsApp, Facebook, Instagram eta Youtube dira gehien erabiltzen direnak

WhatsApp, Facebook, Instagram eta Youtube dira gehien erabiltzen direnak

Sare sozialen erabilera helduarora iritsi da Estatuan, biztanleriaren %85ak erabiltzen baititu. WhatsApp eta Facebook dira nagusi, nahiz eta azken urtean Facebook-ek erabiltzaileak galdu dituen Instagram sarearen mesedetan. Youtube eta Twitter, berriz, zerrendako 5 erabilienen artean daude. Horra IAB Spain elkartearen (Estatuko publizitatearen eta komunikazioaren sektorea ordezkatzen duena) Estudio Anual de Redes Sociales 2018 txostenean jasotako datu batzuk.

 

Markek sare sozialetan duten presentziari dagokionez, erabiltzaileen %81ek dio jarraitzen duela gutxienez markaren bat eta %40k dio intentsitate handiz jarraitzen duela gainera. Handitu egin da, halaber, norbere interesen araberako publizitatearen pertzepzio positiboa (erabiltzaileen %32). Bestalde, sare sozialek gero eta eragin handiagoa dute eCommerce jardueran, internauten %57k horrelakoak erabiltzen baititu produktuei buruzko informazioa bilatzeko erosketa-erabaki bat hartu baino lehen.

 

Azken urtean gehien handitu den joeretako bat influencer-ena da. Erabiltzaileen %72k horrelako profilak jarraitzen ditu sare sozialetan, batik bat Facebook, Instagram eta Youtuben. 2018an, publizitatearen eta komunikazio digitalaren sektoreko profesionalen ia erdiak influencer-en zerbitzuak kontratatu dituzte, eta horietatik %87k diote nahiko edo oso gustura daudela emaitzekin.

 

IAB Spain elkartearen azterlanak dio enpresek gehienbat saltzeko erabiltzen dituztela sare sozialak, kasuen %67an hain zuzen. Saltzeko ez ezik, baita ere erabiltzen dira branding ekintzetarako, bezeroaren arretarako zerbitzua emateko eta komunikazio-kanal bezala, kontsumitzaileen edo erabiltzaileen zalantzei erantzuteko. Sortzen diren eduki gehienak sustapenak izaten dira, horrelakoek lortzen dutelako elkarreragin handiena eta norbere weberako trafiko handiena.

 

Txostenak sare sozialen erabiltzaileen Estatu mailako erradiografia bat ere egin du, guztira 25,5 milioi lagun zenbatu direlarik. Erabiltzaileek horrelako espazioak erabiltzen dituzte batez ere mezuak bidaltzeko, bideoak ikusteko edo musika entzuteko, eta euren kontaktuek zer egiten duten jakiteko. Hala, eduki sorkuntza murriztu egin da, eta sareen erabilera soziala handitu. Erabiltzaileek batez beste ordu bat eta erdi igarotzen dute egunero horrelako plataformetan, eta hauek dira sare sozial baloratuenak: WhatsApp, Youtube, Instagram eta Spotify.

 

Azkenik, azterlanak Z belaunaldiaren ezaugarriak azpimarratu ditu, hau da, 16 eta 23 urte bitartekoenak. Millenial belaunaldiarekin alderatuta (24-38 urte bitartekoak), gehiago dira sare sozialetan profil bat dutenak, eta WhatsApp, Instagram eta Youtube dituzte gustukoen. Halaber, denbora gehiago igarotzen dute sarera konektatuta, batez beste ordu bat eta erdi egunero, eta ia denek jarraitzen dute gutxienez influencer-en bat.

Lotutako albisteak

Elvira,  berrikuntza  eta  tradizioa  osagai  nagusi  dituen  istorio  gastronomikoa

Elvira, berrikuntza eta tradizioa osagai nagusi dituen istorio gastronomikoa

Harategi-urdaitegi txiki bat izatetik, gaur egun hamar establezimendu inguru ditu etxean egingo liratekeen moduan prestatutako produktuak saltzeko, online dendan ere saltzen direnak.

Egin  ezazu  prestakuntza-plana  zure  enpresan  Gaitasun  Digitalen  programarekin

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin

«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

%  64  egin  dute  gora  Eusko  Jaurlaritzak  SPRIren  bitartez  antolatutako  IKT  arloko  prestakuntzara  joandakoek

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek

Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Irudi  B2B:  7  urte  marketin  digital  industriala  aztertzen  bere  blogaren  bidez

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez

Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

Industria  Digitaleko  laguntzek  zure  negozioaren  eraldaketa  digitala  lortzeko  bidea  irekiko  dizute

Industria Digitaleko laguntzek zure negozioaren eraldaketa digitala lortzeko bidea irekiko dizute

Industria Digitala 2025 laguntza-programaren aurtengo edizioa martxoaren 18tik irekita, 7.5 milioi €-ko aurrekontuarekin. Euren negozioa digitalki eraldatu nahi duten enpresek urriaren 31era arte aurkez ditzakete euren eskaerak.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.