Euskadiko ETEntzako Eusko Jaurlaritzaren 2025 laguntzen plana.

Euskal enpresentzako laguntzak.

Onlineko jardunaldiak euskal enpresarentzat.

Filtra tu búsqueda

Albisteak 9 Azaroa, 2022

Marketin digitalari buruzko Indusmedia 2022 kongresua bereziki zentratuko da enpresaren marketin-merkataritza binomiotik bultzatutako esperientzia arrakastatsuetan

Aurkeztuko diren gaietako bat da “Hackeatua izatetik merkatuko lider izatera”, hots, “hackeatua” izan zen ETE baten kasua, zeinak azalduko baitu nola aurre egin zion egoerari.

SPRI-Enpresen Garapenerako Euskal Agentziak Indusmedia 2022 foroa antolatuko du datorren azaroaren 22an. Kongresu horren helburua da foro bat eskaintzea ideiak partekatzeko, ezagutza handitzeko eta euskal industrietan Marketin Digitalaren arloan bildu diren esperientzia eta kasu arrakastatsuak aurkezteko.

Indusmediak jakin du sektorearen erritmo eta beharretara egokitzen marketin digitalean oinarritutako estrategia digitalak integratzeko orduan. Prozesu horretan argi ikusi da nola marketin eta merkataritza sailen arteko elkarlana gero eta estuagoa den. Horregatik, aurtengo edizioan hizpide hartuko dira marketin digitalak merkataritza arloko lantaldearekin sintonian lan egiten duenean eskaintzen dituen abantailak, bai lead-ak atzemateko eta bai salmentarako aukerak sortzeko.

Leyre Madariaga Eusko Jaurlaritzako Eraldaketa Digitaleko zuzendariak emango dio hasiera Indusmedia 2022 kongresuari, Euskadiko eraldaketa digitalaren helburuak eta politikak testuinguruan jarri eta azaltzeko, eta administrazioak SPRIren bidez enpresei eskaintzen dizkien “ibilbide pertsonalizatuak” izeneko laguntzak aurkezteko.

Indusmedia-ren aurtengo edizioko proposamena inoiz baino irekiagoa da, eta puri-purian egoteagatik bereziki interesgarriak diren esperientziak proposatuko ditu, hala nola Eva Olivaresen “Hackeatua izatetik merkatuko lider izatera”.  Gorrotxategik elikagaien produkzioko merkatuko digitalizazio proiektu bati buruz hitz egingo du: Storytelling-a: txokolatearen jatorritik gaur egungo errealitatera”. Foroan bada tokia eraikuntza sektoreko esperientzientzat ere; hala, ULMA Construction enpresak “LinkedIn-ekin Ilargitik salmentetara” kasua aurkeztuko du.

Jardunaldia goizeko 9:30ean hasiko da, eta hitzaldi hauek eskainiko dira: “Honela gomendatzen ditu Google-k inguruko negozioakSergio Somoza, “Inbound marketing-ak badu tokirik sektore industrialean?”Ariadna Batlle, “Zer egin dezakegu lead baten kostua % 93 gutxitzeko “Galdutako Arrazoiak” aztertuz”Geminys, “Proba, akatsa… Eureka! Lead kualifikatuaren bila” Bellota Herramientas

Indusmedia Balance

2011tik hona, industri arloko berrogeita hamar bat enpresa igaro dira Indusmedia kongresutik euren proiektu handiak partekatzeko, eta 2000tik gora parte-hartzailek aukera izan dute sektoreko liderrengandik ikasteko.

Indusmedia huts egin ezinezko hitzordua da marketin digitaleko prozesua garatzen ari diren edo martxan jarri nahi duten industria-enpresetako marketin edo/eta komunikazioko arduradunentzat. Ekitaldia azaroaren 22an izango da Orona Fundazioan goizeko 9:30etik eguerdiko 14:00etara. Erreserbatu zure plaza Enpresa Digitalaren webgunean (hemen).

Lotutako albisteak

Einnek,  bost  urte  etengabe  eboluzionatzen  sektore  elektriko-elektronikoan

Einnek, bost urte etengabe eboluzionatzen sektore elektriko-elektronikoan

Pandemia betean jaio zen enpresak eraldaketa digitalaren aldeko apustua egin du hasieratik, sektorean bereizteko; bideojoko bat ere sortzen ari da, ingeniaritzako eta muntaiako barne-prestakuntza teknikoa iraultzeko.

Enpresa  industrialen  eta  industria  adimendunean  espezialistak  diren  enpresa  digitalen  arteko  elkarlana  erraztuko  du  SPRI  Taldeak

Enpresa industrialen eta industria adimendunean espezialistak diren enpresa digitalen arteko elkarlana erraztuko du SPRI Taldeak

Enpresen Networkinga 2025 - Smart Industry kongresuaren 8. edizioa egingo dute martxoaren 26an, Bilbon, eraldaketa digitalari laguntzeko

Logistikari  buruz  Euskadin  egiten  den  kongresuaren  hirugarren  edizioa  egingo  dute  BECen

Logistikari buruz Euskadin egiten den kongresuaren hirugarren edizioa egingo dute BECen

Azoka da iparraldeko eremuan packagingaren, logistikaren eta garraioaren sektoreak biltzen dituen azoka bakarra

Segundu  bakoitzak  kontatzen  du.  Ziurtatu  zure  erreskatea  ResQaRrekin
12/02/2025 Berrikuntza

Segundu bakoitzak kontatzen du. Ziurtatu zure erreskatea ResQaRrekin

Erreskate-orria formatu digitalean: larrialdi ekipoak, erreskatea modu seguruan egin ahal izateko, behar diren ibilgailuko elementuei buruzko infomazio zehatza eta azkarra.

Flexix,  75  urteko  historia  berrikuntza  aldarrikatzen

Flexix, 75 urteko historia berrikuntza aldarrikatzen

Enpresa bizkaitarrak ez ditu alde batera uzten joera eta teknologia berriak, balioa handitzeko, egokitzeko, prozesuak hobetzeko eta energia berdea bezalako sektoreetara dibertsifikatzeko.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.