Merkataritza elektronikoa hazi egin da Europan, baina desberdintasun handiak daude eskualdetik eskualdera
B2C %13 haziko da 2018an, 602.000 milioi eurora iristeraino
Onlineko txikizkako salmenta-bolumena %11 (534.000 milioi euro) hazi zen Europan 2017an. Duela urte batzuk hasitako goranzko joera horrek berdin jarraituko du 2018an, zeren, aurreikuspenen arabera, hazkundea %13koa izango baita, nahiz eta ez den izango hazkunde orekatua Europako herrialde guztietan.
Ecommerce Europe eta EuroCommerce erakundeek uztailean argitaratutako European B2C Ecommerce Report 2018 txostenak dio onlineko salmentan alde handiak daudela eskualdetik eskualdera. Merkatu handiena Europa mendebaldekoa da, non Britainia Handia baita buru, Frantzia eta Alemania dituelarik atzetik. Europako zonalde horrek salmenta guztien %68 ordezkatzen du. Atzerago daude Europa hegoaldeko herrialdeak, zeintzuek salmenten %12a ordezkatzen baitute, gero datoz Europa ekialdekoak %8arekin eta, azkenik, ekialdeko herrialdeak %6arekin.
Desberdintasun horiek hainbat arrazoiri sor zaizkie: Interneten sarpen-maila, azpiegitura aurreratuak eta hiritarrek onlineko merkatuan duten konfiantza-maila. Logistikak ere badu garrantzia, izan ere, kontsumitzaileek bi arazo handi azpimarratzen dituzte Internetez erosten dutenean: entrega denborak eta akats teknikoak. Zentzu horretan, Alemania, Luxenburgo, Holanda eta Suedia dira logistikako bikaintasun-maila handiena duten herrialdeak.
European B2C Ecommerce Report 2018 txostenak dio Britainia Handiko, Holandako eta Suediako merkatuak helduak direla, baina badirela Europako beste eskualde batzuk etorkizuneko aukera handiak eskaintzen dituztenak kontsumitzaileen oinarria zabaltzeko. Europa ekialdea da onlineko salmenta arloan hazkunde azkarrena izaten ari dena, adibidez, Errumaniak %37ko hazkundea izan du azken urtean bakarrik. Azkenik, txostenak dio 2017an kontsumitzaileen %38k online erosi zuela bere mugetatik harago, horien erdiak beren herrialdean finkatutako saltzaileen bitartez.
Lotutako albisteak

Elvira, berrikuntza eta tradizioa osagai nagusi dituen istorio gastronomikoa
Harategi-urdaitegi txiki bat izatetik, gaur egun hamar establezimendu inguru ditu etxean egingo liratekeen moduan prestatutako produktuak saltzeko, online dendan ere saltzen direnak.

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin
«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek
Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

Industria Digitaleko laguntzek zure negozioaren eraldaketa digitala lortzeko bidea irekiko dizute
Industria Digitala 2025 laguntza-programaren aurtengo edizioa martxoaren 18tik irekita, 7.5 milioi €-ko aurrekontuarekin. Euren negozioa digitalki eraldatu nahi duten enpresek urriaren 31era arte aurkez ditzakete euren eskaerak.