Eraldaketa digitala
Albisteak 8 otsaila, 2024

Move, 15 urte irizpideak ematen eta markak bideratzen

Donostiako branding-konpainiak enpresak eraldatzen laguntzen ditu haien marken estrategiaren, diseinuaren eta komunikazioaren bitartez, eta horrek, sortzaileen arabera, eragin positiboa du bezeroen errentagarritasunean.

“Desberdintzea gero eta beharrezkoagoa den mundu honetan, marka funtsezko aktiboa da modu esanguratsuan kokatzeko”. Esparru horretan, eta inpaktua eragiteko asmoz, Move izeneko branding-aholkularitza jaio zen duela 15 urte, Donostian. Izan ere, “lehiatzerakoan markaren balioaz kontzientziatzea beharrezkoa zela uste genuen, eta, horretarako, elkar ulertzen eta proiektatzen jakitea garrantzitsua zen”, adierazi dute Patxi Fernández eta Marisol Ruiz Moven bazkide fundatzaileek. 

Movek, brandingaren bidez, markei irizpidea eta norabidea ematen die, “zer garen eta, batez ere, zer ez garen” ulertzeko, sortzaileen arabera. Aholkularitzak enpresei laguntzen die haien eraldaketa gauzatzen, marka-estrategiatik gidatutako ekintza zehatzen bitartez. Horrela, eragin zehatza kuantifikatzea zaila izan arren, “ondo trakzionatutako branding-proiektu batek zuzenean eragiten dio errentagarritasunari eta enpresa baten salmenten gaineko marjinari”. 

Firmak “Move Brand Vision” izeneko metodologia du: “mundua begirada disruptibo batetik esploratzeko metodo gisa ulertzen dugu, markaren eta negozioaren estrategiari zentzua ematen diona eta inpaktu jasangarria lortzen duena”, azaldu dute konpainiaren bultzatzaileek. Hori markarekin eta merkatuarekin batera egindako sormen-esplorazio baten bitartez egiten da. 

Moven aburuz, “marka ez da soilik merkatuari kontatzen dioguna, baizik eta merkatuak gugandik jasotzen duena, eta barnean eraikitzeko gai garena”, azaldu dute Patxi Fernándezek eta Marisol Ruizek. Horregatik uste dute “funtsezkoa” dela marka-kultura bat izatea pertsonak negozio-ideia baten inguruan lerrokatzeko eta ideia hori errealitate bihurtzeko. Horrela, marka erdian jartzen denean, konpainia baten lehia-posizionamenduaren oinarri gisa, “gainerako erronkak markaren eraikuntzaren fase desberdinetan hartzen diren erabaki taktikoak izango dira”. 

Move markak birkokatzeko proiektuen artean, hainbat arrakasta-kasu daude: “Ibarmia, fabrika izatetik boutique industrial izatera igaro zena; Ikerlan, jarrera teknologikoa marka gisa bereizteko eta talentua erakartzeko eta atxikitzeko aktibo argi bihurtu zuena”; edo Ternua, Ezarri, Azkoyen edo Amenabar, “ondo bideratutako eta trakzionatutako marka-estrategia batetik abiatuta, haien markak eta negozioak maila askoz altuagoan kokatzea lortu zutenak, eta ez soilik irudian, errentagarritasunean ere bai”, aholkularitzako arduradunek azpimarratu dutenez. 

Brandingaren industrian gertatzen diren aldaketei erantzuteko asmoz, markak eta negozioak hazteko funtsezko hiru arlotan eboluzionatzeko lan egiten du. Brandinga enpresa-emaitza ukigarriekin konektatu nahi du, estrategiaren, diseinuaren, datuen eta teknologiaren konbinazio egokiak errendimenduan eragin positiboa izan dezan. Era berean, markaren kultura, branding proiektu baten ondoren, ‘next step’ gisa finkatu nahi du, “kultura hazkunde indibidual eta kolektiboaren palanka argia dela ikusten dugulako”, argitu dute Patxi Fernandezek eta Marisol Ruizek. Eta, azkenik, marken eta negozioen munduari ikuspegi sortzaile eta humanista eman nahi dio, “enpresei etorkizunaz hausnartzen eta balio-proposamenak berritzen laguntzeko, eta garrantzitsuak izaten jarraitzeko”. 

SPRI Taldearen helburuetako bat euskal enpresen eraldaketa digitala da. Besteak beste, Smart Industry, BDIH Konexio, Zibersegurtasun Industriala, Enpresa Digitala edo Inplantalariak laguntza-programen bidez bultzatzen du. 

Lotutako albisteak

Siteco,  30  urte  automatikoki  ordaintzeko  makinak  ekoizten
08/04/2025 Berrikuntza

Siteco, 30 urte automatikoki ordaintzeko makinak ekoizten

Arabako enpresak administrazio publikoarekin eta ostalaritza sektorearekin egiten du lan, eta urteak daramatza nazioarteko merkatuan.

Europako  ordezkaritza  bat  etorri  da  Euskadira  industria  teknologiko  kuantikoaren  lider  izateko  bertako  estrategia  hobeto  ezagutzeko

Europako ordezkaritza bat etorri da Euskadira industria teknologiko kuantikoaren lider izateko bertako estrategia hobeto ezagutzeko

Finlandia, Grezia, Italia eta Espainiako ordezkariak izan dira Euskadin Europako QUANTUM+ proiektuan aurrera egiteko. GAIA klusterra da proiektuaren kideetako bat, eta helburu du teknologia kuantikoei buruzko ibilbide eta prestakuntza-plataforma bat garatzea goi-mailako hezkuntzako ikasleentzat, irakasleentzat eta enpresa teknologikoetako profesionalentzat

Akting,  gizarteari  balioa  emateko  teknologia

Akting, gizarteari balioa emateko teknologia

Gipuzkoako enpresak euskarri desberdinetarako aplikazioak garatzen ditu eta digitalizazioaren, datuen analisiaren eta prozesuen optimizazioaren aldeko apustua egiten du.

Mecanizados  Patro  enpresak  “fidagarritasuna,  segurtasuna  eta  eraginkortasuna”  eskaintzen  ditu  trenbide-sektorean
03/04/2025 Berrikuntza

Mecanizados Patro enpresak “fidagarritasuna, segurtasuna eta eraginkortasuna” eskaintzen ditu trenbide-sektorean

Serie laburretarako eta luzeetarako pieza espezifikoak fabrikatzen ditu enpresa arabarrak, doitasun handiko lan-tresna eta makinekin.

Elvira,  berrikuntza  eta  tradizioa  osagai  nagusi  dituen  istorio  gastronomikoa

Elvira, berrikuntza eta tradizioa osagai nagusi dituen istorio gastronomikoa

Harategi-urdaitegi txiki bat izatetik, gaur egun hamar establezimendu inguru ditu etxean egingo liratekeen moduan prestatutako produktuak saltzeko, online dendan ere saltzen direnak.

Lorra,  lau  hamarkada  inguru  Bizkaiko  nekazaritzako  elikagaien  kooperatibismoaren  funtsezko  zutabe  gisa 
31/03/2025 Berrikuntza

Lorra, lau hamarkada inguru Bizkaiko nekazaritzako elikagaien kooperatibismoaren funtsezko zutabe gisa 

Gaur egun, erakundearen lehentasuna zahartutako sektore honetako erretiroak ordezkatzea da, belaunaldi-erreleboaren bidez. 

Egin  ezazu  prestakuntza-plana  zure  enpresan  Gaitasun  Digitalen  programarekin

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin

«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

Pozikek  osasun  mentaleko  estrategietan  inbertitzeko  itzulkina  maximizatzen  laguntzen  die  enpresei

Pozikek osasun mentaleko estrategietan inbertitzeko itzulkina maximizatzen laguntzen die enpresei

Bere plataformak aukera ematen du langileei buruzko informazioa biltzeko eta enpresen zuzendaritzari produktibitatea hobetzeko tresnak emateko, langileen ongizatearen bitartez.

NudgeXperience  Bilbon:  CX  eta  Portaera  Zientzien  ekitaldia
28/03/2025 Berrikuntza

NudgeXperience Bilbon: CX eta Portaera Zientzien ekitaldia

Zuzendariei eta gerenteei, Cx-eko arduradunei eta berrikuntza eta marketineko profesionalei zuzendua

Iametzak  euskarazko  komunikazioaren  eta  digitalizazioaren  aldeko  apustua  lantzen  du

Iametzak euskarazko komunikazioaren eta digitalizazioaren aldeko apustua lantzen du

Gipuzkoako enpresak NextCloud plataforma txertatu du azken urteetan bere eskaintzan, eta horrekin enpresa industrialetara iristea du helburu.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.