SPRIk merkataritza elektronikoaren funtsezko alderdiei buruzko Prestakuntza Ibilbide bat eskaintzen die enpresei
Apirilaren 20tik aurrera, ETE, mikroETE eta langile autonomoek eskura izango dute merkataritza elektronikoari (eCommerce) buruzko Prestakuntza Ibilbide bat, SPRI Taldeak diseinatu eta antolatua Enpresa Digitala zerbitzuaren bitartez. Ibilbide horren helburua da merkatu digitalean duten presentzia optimizatzen laguntzea, erabaki onenak hartuta.
Jarduerak online egingo dira eta aztergai hartuko dira onlineko salmentaren oinarrizko alderdiak, esaterako, nola definitu negozio-eredu bakoitza, nola aplikatu marketineko estrategia eta onlineko salmenta optimizatzeko lagungarri izan daitezkeen alderdi guztiak. Batez ere konpainia txikienei lagunduko dieten esperientzia praktikoak aurkeztuko dira, horien bidez jakiteko euren negozioa prest dagoen merkatu digitalaren eszenatoki berriari aurre egiteko.
Prestakuntza-topaketen bidez parte-hartzaileek ikasiko dute nola aplikatu merkatu digitala sektore bakoitzean, nola aztertu lehia eta zeintzuk diren mundu digitalarekin zein onlineko salmentarekin lotutako beste faktore batzuk, esaterako, ordainketa-bideak, lege-alderdiak, web analitika, etab. Ikastaro eta tailerren edukiak osagarriak dira eta elkarren jarraian emango dira ekintza global bat osatzeko.
Ekintzen egutegia apirilaren 20an hasiko da, eduki hauekin:
- Nola definitu zure merkataritza elektronikoaren negozio-estrategia
- Negozio-estrategiatik praktikara: nola diseinatu zure merkataritza elektronikoaren emaitzen kontua
- Ikusarazi zure burua eta saldu AMAZONen
- Merkataritza elektronikorako marketina: nola definitu eta ebaluatu gure SEO estrategia
- Nola diseinatu zure merkataritza elektronikoaren erabiltzaile-esperientzia eta nola hobetu konbertsioa (CRO) (2023ko maiatzerako aurreikusia)
- Merkataritza elektronikorako marketina: nola landu gure ADS estrategia
- Merkataritza elektronikorako sare sozialak
- Logistika eta nazioartekotzea merkataritza elektronikoan
- Merkataritza elektronikorako web analitika (2023ko ekainerako aurreikusia)
- Merkataritza elektronikoaren alderdi juridiko garrantzitsuenak
- Merkataritza elektronikoaren leialtze-estrategia (2023ko uztailerako aurreikusia)
- Prestakuntza Ibilbidearen amaiera jardunaldia (2023ko uztailerako aurreikusia)
Jardunaldi bakoitzean landuko diren gaiak bereziki diseinatu dira egokiak izan daitezen euskal enpresen murgiltze digitaleko maila desberdinentzat. Konpainia horiek dagoeneko lehian dabiltza Espainian 26,2 milioi onlineko erosle (internauten % 79,4) dituen plaza batean. Baina esanguratsuena da merkataritza digitalaren negozio-zifra eta bilakaera, urtean % 7,7 hazten dena (ONTSI, 2021).
“Merkataritza elektronikoari buruzko Prestakuntza Ibilbidea” bereziki pentsatuta dago honako hauek informatu eta trebatzeko: merkataritza elektronikoan oinarritutako ideia bat duten edo hobetzeko moduko merkataritza elektroniko bat duten negozio kudeatzaileak; Interneterako jauzia egiten ari diren edo epe ertainean egin nahi duten negozio fisiko baten jabe zein langileak; merkataritza elektronikoaren ingurunean lan egiten duten edo espezializatzen ari diren profesionalak (marketers, teknikariak, web kudeatzailea…), etab.
Lotutako albisteak

Elvira, berrikuntza eta tradizioa osagai nagusi dituen istorio gastronomikoa
Harategi-urdaitegi txiki bat izatetik, gaur egun hamar establezimendu inguru ditu etxean egingo liratekeen moduan prestatutako produktuak saltzeko, online dendan ere saltzen direnak.

Egin ezazu prestakuntza-plana zure enpresan Gaitasun Digitalen programarekin
«Gaitasun Digital Profesionalak» programaren edizio berriak 2 milioi euroraino igo du bere aurrekontua, euskal enpresen lehiakortasuna sustatzen jarraitzeko helburuarekin, langileen prestakuntza indartuz.

% 64 egin dute gora Eusko Jaurlaritzak SPRIren bitartez antolatutako IKT arloko prestakuntzara joandakoek
Enpresa Digitala ekimena 3 lurraldeetako bost gune fisikotan eskaintzen da eta ireki den azkena Ezkerraldekoa izan da, Abantoko campusean

Irudi B2B: 7 urte marketin digital industriala aztertzen bere blogaren bidez
Bere blogaren helburua: ezagutza erabilgarria partekatzea, industriak kanal digitalaren potentziala ahalik eta gehien aprobetxa dezan.

Industria Digitaleko laguntzek zure negozioaren eraldaketa digitala lortzeko bidea irekiko dizute
Industria Digitala 2025 laguntza-programaren aurtengo edizioa martxoaren 18tik irekita, 7.5 milioi €-ko aurrekontuarekin. Euren negozioa digitalki eraldatu nahi duten enpresek urriaren 31era arte aurkez ditzakete euren eskaerak.