Filtra tu búsqueda



Mikel Peral, EPowerlabseko CEOa
Elkarrizketak 12 Marzo, 2024

Mikel Peral (EPowerlabs): “Ibilgailu elektrikoa eraginkorra izan dadin, software eta elektronika asko eta motor eta osagai hobeak beharrezkoak dira”

2020an sortutako Gipuzkoako startupak potentzia- eta kontrol-elektronikako produktuak garatzen ditu ibilgailu elektrikoen fabrikatzaileentzat, eta laster aurkeztuko du elektronikako produktuak hornitzen dituen marka berria.

2020. urtearen amaieran EPowerlabs sortu zen, ibilgailu elektrikoen fabrikatzaileentzako potentzia- eta kontrol-elektronikako produktuak garatzen dituen startup bat. Hiru urte eta erdi geroago, enpresa lau langile izatetik 22 izatera iritsi da, eta datorren urtean plantilla bikoiztea espero duen marka berri bat aurkezteko asmoa du, elektronikako produktuak hornituko dituena.

“Ibilbide horretan, produktua garatzeko ekipoan, salmenta-taldean eta hornidura- eta elektrifikazio-kateko taldean hazi ahal izan gara”, azaldu du Mikel Peralek, EPowerlabseko CEOa. “Gaur egun gure produktuak industrializatzen ari gara, bezeroak ditugu Europan, baita Asian edo Estatu Batuetan ere”, azpimarratu du. 

Lan hori tokiko industriarekin jorratzen da beti, “Euskadin fabrikatzen dugu eta, nire ustez aipagarria da gure hornidura-kateak elementu guztiak gehienez 100 kilometrora daudela”, adierazi du Peralek. 

Gainera, EPowerlabsek ibilgailu elektrikoaren sektorera eta automobilgintzak arlo horretan dituen beharretara egokitu da. “Ibilgailu elektrikoaren sektorea oso laster bilakatzen ari da. Berrikuntza gure bezeroei eskaintzen saiatzen ari gara, ibilgailu hobeak eta lehiakorragoak eraiki ditzaten”, azaldu du Peralek. 

Horretarako, Gipuzkoako enpresak bere negozioa dibertsifikatzea eta ekoizpen lerro berri bat sortzea erabaki du. “Gure enpresa bitan banatuko dugu. Batek gure bezeroei elektronikako produktuak eskainiko dizkie, NX. Eta beste batek ingeniaritza-, integrazio-, testing- eta homologazio-zerbitzuak emango ditu, eta EPowerlabs izena izango du”, zehaztu du enpresako CEOak. 

Alde horretatik, Peralek nabarmendu duenez, “eraginkortasuna funtsezkoa da, eta ibilgailu bat eraginkorra izan dadin, software ugari beharrezkoa da, elektronika asko, motor hobeak eta, oro har, osagai hobeak”.  

 

SPRI Taldea RIS 3 Euskadi estrategia abian jartzen duen eragileetako bat da, energiaren, fabrikazio aurreratuaren, bio-osasunaren eta nanozientziaren arloetan espezializazio adimenduna bultzatzeko.   

Lotutako albisteak

Lufe:  “Bezeroaren  esperientzia  modu  aktiboan  entzutea  da  hobetzen  laguntzen  dizuna”

Lufe: “Bezeroaren esperientzia modu aktiboan entzutea da hobetzen laguntzen dizuna”

Enrique Arrillagak duela hamar urte sortu zuen % 100 Euskadiko lehengaiez diseinatu eta fabrikatutako altzarien enpresa, eta dagoeneko hainbat herrialdetara saltzen du, hala nola Frantzia, Italia eta Portugalera.

Saitec:  “’Offshore’  energia  eolikoa  independentzia  ekonomikorako  aukera  da  Europarentzat”

Saitec: “’Offshore’ energia eolikoa independentzia ekonomikorako aukera da Europarentzat”

Javier Urgoiti Bizkaiko ingeniaritza-enpresaren bazkide sortzaileak nabarmendu du Euskadiko industriak potentziala duela sektore estrategiko hori erakartzeko 

ScrapAd:  “Sektorea  digitalizatu  nahi  dugu  ekonomia  zirkularra  bizkortzeko  eta  metal  birziklagarriak  baztertzea  saihesteko”

ScrapAd: “Sektorea digitalizatu nahi dugu ekonomia zirkularra bizkortzeko eta metal birziklagarriak baztertzea saihesteko”

Enpresa gipuzkoarrak, Sara Montesek eta Samuel Ruiz de Lorenzok sortuak, end to end formula eskaintzen du 125 herrialde baino gehiagotan hondakin metalikoen salerosketarako: kontratuak, dokumentazioa eta logistika kudeatzeaz arduratzen da, saltzailearen instalazioetan materiala biltzea eta erosleari entregatzea ziurtatuz.

Fivemasa:  “Isurien  kontrola  ingurumenerako  onuragarria  izateaz  gain,  lehiarako  abantailak  ere  eskaintzen  ditu”

Fivemasa: “Isurien kontrola ingurumenerako onuragarria izateaz gain, lehiarako abantailak ere eskaintzen ditu”

Mende erdi baino gehiagoko historiarekin, enpresa bizkaitarra airearen kutsadura kontrolatzeko makinen diseinuan, ingeniaritzan, fabrikazioan eta muntaketan espezializatu da, eta hainbat kontinentetara iristen da, Europan gero eta garatuagoa den araudia ahaztu gabe.

CTA  hidrogeno  bidezko  hegazkinaren  fuselajearekin  ari  da  lanean

CTA hidrogeno bidezko hegazkinaren fuselajearekin ari da lanean

Miñaoko Teknologia Aeronautikoen Zentroak Europako Faster H2 proiektuan hartzen du parte, 150 eta 250 bidaiari artean hartuko dituen egitura ultraefizientea diseinatzeko.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.