SPRI Taldeak (Enpresen Garapenerako Euskal Agentzia) eta Basquetour-ek (Turismoaren Euskal Agentzia) bost tailer eta jardunaldi antolatu dituzte datozen asteetarako, turismoaren sektoreko enpresen negozioa hobetzeko. Parte-hartzaileek ikasiko dute nola inplementatu estrategia eta tresnak, nola optimizatu marketin arloko ahaleginak, eta nola hobetu euren negozioen errentagarritasuna.
Lehen jarduera maiatzaren 24an izango da Argomanizeko Paradorean, non marketin arloko Adimen Artifizialari buruzko barnetegi teknologiko bat egingo baita turismoaren sektoreari zuzenduta. Maiatzaren 30erako bisitatzen gaituzten turisten ezagutzari buruzko tailer bat prestatu da, telematikoki eskainiko dena.
Ekainaren 1ean, eta berriro onlineko formatuan, azpisektore turistikorako jardunbide egokiei eta estrategia digitalei buruzko jardunaldia antolatu da. Ekainaren 7an beste tailer bat egingo da preskriptore eta influencer-ei buruz jakin behar den guztia azaltzeko eta ekainaren 12an azken tailerra eskainiko da, non hizpide hartuko baita nola sortu edukiak eredu berrien bidez (adibidez chatGPT). Aurrekoak bezalaxe, hauek ere telematikoki egingo dira.
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?