Euskadiko ETEntzako Eusko Jaurlaritzaren 2025 laguntzen plana.

Euskal enpresentzako laguntzak.

Onlineko jardunaldiak euskal enpresarentzat.

Filtra tu búsqueda

Albisteak 21 uztaila, 2021

B.lux, euskal diseinuzko argiztapena, 65 herrialdetan presente dagoena

La empresa vizcaína lleva más de 40 años fabricando lámparas desde su sede en Gizaburuaga.

1978an sortu zenetik, Gizaburuagan (Bizkaia) egoitza duen B.lux enpresak diseinu garaikideko argiak egiten eta banatzen ditu, produktu-katalogo zabal batekin. Gaur egun, 35 langile inguru ditu, eta nazioarteko 65 merkatutara iristen da. Hasieratik, enpresak beti izan du esportatzeko bokazioa, eta horrek agerian uzten du esportazioak gaur egun negozioaren % 80 direla.

Azken 20 urteetan, sektoreko enpresa askok ‘low cost’ herrialdeetan kokatzea erabaki dute. B.luxek, aldiz, bere produktuen kalitatearen eta fabrikazio propioaren aldeko apustua egin du, lantegia eta langileak mantenduz. “Gure balio bereizgarrietako bat fabrikaziotik abiatuta balioa sortzea da”, nabarmendu du Harriet Ibarretxek, B.luxeko general managerrak.

Kalitatezko fabrikazio propioaren aldeko apustu horri esker, B.luxen ospe handiko arkitektoekin lan egin ahal izan dute, hala nola; Dominique Perrault, Frank Gehry, zeinekin Marqués de Riscal upeltegiak argiztatzen edo Basileako (Suitza) Novartis eraikina argiztatzen lagundu duten, edo Patxi Mangado, Palmako Auditoriumean kolaboratuz.

Ospe handiko arkitekto horiek enpresan konfiatzen dute bere garapen gaitasunari esker. B.luxek ez ditu bere produktuak diseinatzen, industrializatu egiten ditu. Izan ere, diseinuak mundu osoko kanpoko sortzaileekin egiten dituzte. “Gure ibilbide osoan 50 pertsona baino gehiagok eman digute balioa. Diseinatzaile horiei esker lortu dugu arkitektoek zer eskatzen ziguten ulertzea, eta horrela, proiektuak aurrera eramatea”, adierazi du Harriet Ibarretxek.

B.luxek Frantzia edo Alemania bezalako herrialdeetan merkataritza sareak ditu, eta duela gutxi ‘show-room’ bat ireki du Manhattanen. AEBetako eta Kanadako merkatua oso garrantzitsua da enpresarentzat, izan ere katalogo espezifiko bat du merkatu horretarako.

Fakturazioaren zatirik handiena esportazioetatik datorrenez, COVID-19ren ondorioz, merkatua geldirik egon da. Egoera hori baliatu dute B.lux-en merkatuari buruzko hausnarketa egiteko. “Erabiltzaileen bizitzeko modua aldatzen ari da, bai bizilekuetan, bai hoteletan, bai bulegoetan. Ohitura aldaketa horretara bideratu dugu enpresa”, azpimarratu du general managerrak.

Etorkizunari begira, B.lux barne-digitalizazioko prozesu batean murgilduta dago, bai maila administratiboan, bai fabrikazioan. Bestalde, bere marka indartzea du helburu, dagoeneko presentzia duen lekuetan presentzia indartuz. “Gure asmoa New Yorken erabili dugun formula eramatea da, gure ‘show-room’ a bertako partner batekin elkarlanean irekiz. Formula hori Europako hiriburu gehiagotan ere ezarri nahi dugu”, azaldu du Harriet Ibarretxek. Bere aitak, Agustinek, zeregin garrantzitsua izan du Habic klusterrean, ekipamenduaren, zuraren eta altzarien euskal elkartea, 2017ra arte horren buru izan baitzen.

Euskal enpresen nazioarteko proiektuak bultzatzea da SPRI Taldearen helburuetako bat; izan ere, Basque Trade and Investment Nazioartekotzeko Euskal Agentziaren bidez, leihatila bakarraren bidez bere baliabide eta laguntza guztiak jartzen ditu enpresen eskura, adibidez Elkartu, Gauzatu edo BEINT eta Global Training Bekak.

Lotutako albisteak

Euskadik  Brasilgo  itsas-sektore  eolikoko  erakunde  nagusiak  hartu  ditu  hango  merkatuaren  garapena  bultzatzeko  misioan

Euskadik Brasilgo itsas-sektore eolikoko erakunde nagusiak hartu ditu hango merkatuaren garapena bultzatzeko misioan

Flanders Investment & Trade eta Euskadiko Energia Klusterraren lankidetzaz antolatutakoa

TH  Company,  munduko  liderra  arrantza  sektorerako  makinetan  Mungiatik
10/03/2025 Nazioartekotzea

TH Company, munduko liderra arrantza sektorerako makinetan Mungiatik

Mundu osoko 500 atunketari baino gehiagok dute enpresa horren teknologia eta % 75eko merkatu-kuota du.

Kanpo  merkataritzari  buruzko  prestakuntza  behar  duzu?  Eman  izena  lehenbailehen  nazioartekotzeko  BEINT  beketan
06/03/2025 Nazioartekotzea

Kanpo merkataritzari buruzko prestakuntza behar duzu? Eman izena lehenbailehen nazioartekotzeko BEINT beketan

Programak 3,6 milioi euroko aurrekontua du eta bi urtez prestakuntza ematen die 30 urtetik beherako gazteei, kanpo merkataritzan espezializatu daitezen euskal enpresa eta erakundeen premiei erantzuteko. Eskaerak egiteko epea zabalik egongo da martxoaren 7tik apirilaren 10era.

Singapurrek  eta  Euskadik  negozio-aukera  berriak  esploratuko  dituzte  energia  berriztagarrietan  eta  biozientzietan

Singapurrek eta Euskadik negozio-aukera berriak esploratuko dituzte energia berriztagarrietan eta biozientzietan

Asiako herrialde horretako enpresen garapena bultzatzeaz arduratzen den gobernu-agentziaren ordezkaritza batek Euskadi bisitatu du aste honetan, sektore estrategikoetan balizko lankidetza-arloak jorratzeko asmoz

Egaña  Group,  zazpi  hamarkadako  historia  eta  nazioarteko  asmoak  dituen  Gipuzkoako  familia  enpresa
03/03/2025 Nazioartekotzea

Egaña Group, zazpi hamarkadako historia eta nazioarteko asmoak dituen Gipuzkoako familia enpresa

Aurten hiru enpresak lantegi berean batzeaz gain, atzerrian duten presentzia zabaltzea du helburu konpainiak.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.