Euskadiko ETEntzako Eusko Jaurlaritzaren 2025 laguntzen plana.

Euskal enpresentzako laguntzak.

Onlineko jardunaldiak euskal enpresarentzat.

Filtra tu búsqueda

Bianzitzek lau kontinentetara esportatzen ditu Euskadin fabrikatutako eskuko tresnak

Enpresak bihurkin puntak, estutzeko tresnak eta inpaktu-tresnak egiten ditu Irunen 1965etik, eta gaur egun ekoizpenaren % 40 inguru esportatzen du.

Bianditz 1965ean jaio zen Irunen (Gipuzkoa), inguruko enpresa handiei tresnak emateko helburuarekin. Horrela, 25 urte baino gehiagoz era guztietako esku-tresnak fabrikatu zituen, 90eko hamarkadan planteamendu estrategiko berri batek enpresa espezializatzea eragin zuen arte, gaur egun dena bihurtzeko. Orain, enpresa irundarrak bi negozio-unitate ditu: bata torloju-puntak, estutze-tresnak eta inpaktu-tresnak fabrikatzera bideratua, eta, bigarrena, kautxua eta trokelak injektatzeko moldeak ekoiztera. Bi negozio-unitateen artean, Bianditzek Europako, Amerikako, Asiako eta Afrikako 22 herrialdetara esportatzen du.  

“Merkatuan produktu estandar bat izateaz gain, tresna planopean fabrikatzeko ere gai gara, industrian sor daitezkeen behar bereziak betetzeko”, Imanol Ribera Bianditzen marketineko eta negozio-garapeneko arduradunaren esanetan. “Hori lan asko eginda eta SPRI Taldearen gisako erakunde publikoen laguntzarekin baino ez da posible, horren bidez enpresarentzat garrantzitsuak diren merkataritza-misioak egiteko aukera izan baitugu”, gaineratu du.  

Burdindegiak eta industria-hornidurak dira Bianditzen banaketa-kanala eta, gaur egun, bere katalogoa digitalizatzeko prozesuan dago, “gure bezeroek produktuaren deskribapenak, irudiak, pisuak, neurriak… noiznahi eskura izan ditzaten”, dio Riberak.  

Horretarako, PIM software bat gehitu dute. “Inplementazio horri esker, informazio guztia hainbat datu-basetan banatzetik, produktu guztien informazioa iturri bakar batean zentralizatzera igaro gara”, azaldu du marketineko arduradunak. “Horrela, datu-base honetara konektatzen diren salmenta-kanal guztiak sinkronizatuta eta une oro eguneratuta daude”, gehitu du.  

24 pertsonako lantaldearekin, gaur egun bere ekoizpenaren % 40 inguru esportatzen du, eta datozen urteetan ildo horretatik jarraitu nahi du. “Joan den urrian Madrilgo Advance Manufacturing azokan izan gara, eta bertan balizko bezeroak ezagutzeko eta gure produktuen katalogoak interesa sortzen duela egiaztatzeko aukera izan dugu, eta hori oso aberasgarria eta pozgarria izan da guretzat”, amaitu du Riberak.  

Euskal enpresen nazioarteko proiektuak bultzatzea da SPRI Taldearen helburuetako bat; izan ere, Basque Trade and Investment Nazioartekotzeko Euskal Agentziaren bidez, leihatila bakarraren bidez bere baliabide eta laguntza guztiak jartzen ditu enpresen eskura, adibidez Elkartu, Gauzatu edo BEINT eta Global Training Bekak.  

Lotutako albisteak

Egaña  Group,  zazpi  hamarkadako  historia  eta  nazioarteko  asmoak  dituen  Gipuzkoako  familia  enpresa
03/03/2025 Nazioartekotzea

Egaña Group, zazpi hamarkadako historia eta nazioarteko asmoak dituen Gipuzkoako familia enpresa

Aurten hiru enpresak lantegi berean batzeaz gain, atzerrian duten presentzia zabaltzea du helburu konpainiak.

EJE&CONeko  Nodo  Norte  VIII  Topaketa:  Mugarik  Gabeko  Profesionalak
26/02/2025 Nazioartekotzea

EJE&CONeko Nodo Norte VIII Topaketa: Mugarik Gabeko Profesionalak

Goi mailakoa topagune berria Bilbon eta talentu-harrobia Goi Zuzendaritzarentzat eta Administrazio Kontseiluentzat.

E&M  Combustion-ek  Chileko  meatzaritza  deskarbonizatzen  laguntzen  du  hidrogenoa  erabiliz,  Sprilur-en  Bildosola  Poligonotik

E&M Combustion-ek Chileko meatzaritza deskarbonizatzen laguntzen du hidrogenoa erabiliz, Sprilur-en Bildosola Poligonotik

Euskal ingeniaritzak hidrogenoaren errekuntzako I+G proiektu pilotu hau garatu du Chileko Gobernuarentzat.

Araniak  hazkundea  bizkortu  du  berrikuntzaren,  iraunkortasunaren  eta  eraldaketa  digitalaren  bidez
20/02/2025 Nazioartekotzea

Araniak hazkundea bizkortu du berrikuntzaren, iraunkortasunaren eta eraldaketa digitalaren bidez

Konpainiak Ipar Amerikan duen presentzia sendotu eta merkatu estrategikoetan lidergoa berretsi du

Prado  Silos  nazioartean  indartzen,  estrategia  eta  inbertsio  berriekin  hazkundea  bultzatuz
13/02/2025 Berrikuntza

Prado Silos nazioartean indartzen, estrategia eta inbertsio berriekin hazkundea bultzatuz

38 herrialdetan presentzia handituz eta 2025erako 9 milioi euroko kontratuak aurreikusiz

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.