Euskadiko ETEntzako Eusko Jaurlaritzaren 2025 laguntzen plana.

Euskal enpresentzako laguntzak.

Onlineko jardunaldiak euskal enpresarentzat.

Filtra tu búsqueda

Xabier Zubizarreta, Smartlog taldeko zuzendari nagusia
Basque Trade & Investment Nazioartekotzea
Albisteak 9 Azaroa, 2022

SmartLog: “Etorkizuna datuek bultzatuko dute eta duten boterea prozesu logistikoetan aprobetxatu behar dugu”

Urretxuko enpresak bere irtenbide intralogistiko adimendunak ezarri ditu Hola Moda (H&M), Coca Cola, Loewe, Elkar edo Postquam bezalako enpresetan, eta soilik sei urtean filial berriak ireki ditu Latinoamerikako eta Dubaiko hainbat herrialdetan.

Nazioarteko bokazioarekin eta berrikuntza bere DNAn  duela jaio zen SmartLog 2016an Urretxun (Gipuzkoa). Enpresak prozesu intralogistikoen automatizazioa hurrengo mailara eramaten du, erabateko konektibitatea, Big Data, Adimen Artifiziala eta Machine Learning bezalako teknologiak konbinatuz. Sei urtean baino ez, 45 pertsonako plantillarekin, enpresa handietako banaketa-zentroak eta biltegiak automatizatu ditu, hala nola, Coca Cola, Loewe, Hola Moda (Erdialdeko Amerikako H&M denden frankiziak kudeatzeko sortua), IMCA Costa Rican, Interagrovial (John Deere markaren ordezkari baimendu bakarra Uruguain eta Argentinan), edo Elkar, Euskadin; gainera, filialak ezarri ditu Panaman, Uruguain, Perun eta Dubain. 

“Egungo egoera aldakorrak eta iheskorrak hornikuntza-kateko arduradunak lehiakorragoak izateko irtenbideak bilatzera bultzatzen ditu, eta biltegiaren kudeaketa malgu eta eskalagarria egitera, entregak gero eta azkarragoak eta lokalagoak izan daitezen, pertsonalizatuagoak, eta kanal ugariren bidez (e-commerce, omnikanalitatea, mikrofulfillmen…)”, azpimarratu du Xabier Zubizarretak, SmartLog Groupeko zuzendari nagusiak. “Eta testuinguru horretan, prozesu logistikoen, banaketa-zentroen eta biltegien automatizazioa funtsezkoa” dela gaineratu du.  

Hori horrela, SmartLog gai da soluzio intralogistiko adimendunak eraikitzeko, bezeroaren beharrizan operatiboetara eta negozio-beharretara egokitutako automatismo desberdinak integratuz. Horrela, enpresek espazioak optimizatzeaz gain, eskaerak prestatzeko eta sailkatzeko prozesuak arintzea, kostu operatiboak murriztea eta, azken batean, “produktibitatea eraginkortasunez eta kalitatez handitzea lortzen dute”, Zubizarretaren esanetan.  

Hori guztia sortzen ari diren teknologiak gertutik zainduz egiten du, beren katalogora gehitu ahal izateko. Hala azaltzen du zuzendari nagusiak: “Robotika mugikorrera bideratzen ditugu gure soluzioak, eta teknologia berriak txertatzen ditugu are urrunago iristeko, hala nola erabateko konektibitatea, Big Data, Adimen Artifiziala eta Machine Learning. Etorkizuna datuek bultzatuko dute, eta haien boterea baliatzeko gakoa kudeaketa-sistemaren eta prozesu logistikoen automatizazio-sistemetan integratutako adimenaren konbinazioan dago”.  

Beren produktuetako bat Galys biltegiak kudeatzeko softwarea da, duela gutxi Costa Ricako IMCAn inplementatu dutena, Dominikar Errepublikarako eta Jamaikarako mundu mailako marka liderrak dituen enpresa ordezkari handi bat. “Datuen ustiapenean, IAn eta Machine Learningen oinarritutako datuen monitorizazioaren ondorioz, software horrek, bai eta instalazioen monitorizazio eta kudeaketa prediktiborako gure sistemak berak ere, prozesu automatizatu guztien funtzionamendutik ikasiko dute, hobekuntzak proposatuz, mantentze-lanak programatuz, konfigurazio berriak gomendatuz eta agertoki berriak iragarriz. Horrela, etorkizunari aurrea hartzea eta soluzio globalak ematea lortzen dugu, baita hornidura-kate osoari adimena ematea ere”, adierazi du Zubizarretak.  

Bere Autostore robotikako soluzioa ere, e-commerce eta omnikanal estrategien eskaerak prestatzeko behar guztiak konpontzea ahalbidetzen duena, nazioarteko hainbat enpresatan inplementatu da. Horren adibide dira Hola Moda, Erdialdeko Amerikako H&M denden frankiziak kudeatzeko sortua; Interagrovial, John Deere markaren ordezkari baimendu bakarra Uruguain eta Argentinan, edo Postquam kosmetika marka, beste askoren artean.  

Bezeroarengandik gertu

SmartLog e-commerce eta/edo omnikanalitatean jarduten duten askotariko sektoreetara zuzentzen da, hala nola, retail, moda edo kosmetika, osasun-laguntza, farmazia-laguntza, elikadura, industria-ondasunak, elektronika, operadore logistikoak edo aeronautika. Sektore bakoitzean bezeroa laguntzen dute proiektu logistikoaren bizi-zikloaren fase guztietan, bere beharren eta datuen azterketatik hasi eta ondorengo segimendu, mantentze eta etengabeko optimizaziora arte.  

Zerbitzu onena emateko, Urretxuko enpresak merkatuak tokian hartzeko estrategiaren alde egin du. “Gure zerbitzuak behar diren lekuetan egon nahi dugu, eta tokian modu proaktiboan jardun. Izan ere, gure nazioartekotze-estrategiaren barruan sar daitezkeen merkatuak etengabe aztertzeko prozedura dugu. Horrela, Erdialdeko eta Hegoaldeko Ameriketara, Arabiar Emirerrietara, Egiptora eta Saudi Arabiara hedatzea lortu dugu”, Zubizarretaren esanetan.  

Bere etorkizuneko estrategiak ildo beretik jarraitzen du. “Gure lidergo-posizioa sendotu nahi dugu gaur egun gauden herrialdeetan, eta merkatu berrietara hedatzea aktibatu nahi dugu, hala nola Kolonbiara”. Horretarako, SGA/WMA biltegiak kudeatzeko sistemak hornitzen dituen enpresa baten, Dinaiz digitalizazio-enpresaren eta Smart Health Logistics osasun-zentroen eta ospitaleen logistikan espezializatutako enpresaren laguntza estrategikoa dute. Taldean sartu berri diren hiru horiek “gure posizionamendu teknologikoa indartzen dute, eta etorkizuneko estrategia hedatzea ahalbidetzen dute”, ondorioztatu du zuzendari nagusiak.  

Euskal enpresen nazioarteko proiektuak bultzatzea da SPRI Taldearen helburuetako bat; izan ere, Basque Trade and Investment Nazioartekotzeko Euskal Agentziaren bidez, leihatila bakarraren bidez bere baliabide eta laguntza guztiak jartzen ditu enpresen eskura, adibidez Elkartu, Gauzatu edo BEINT eta Global Training Bekak.  

Lotutako albisteak

Araniak  hazkundea  bizkortu  du  berrikuntzaren,  iraunkortasunaren  eta  eraldaketa  digitalaren  bidez

Araniak hazkundea bizkortu du berrikuntzaren, iraunkortasunaren eta eraldaketa digitalaren bidez

Konpainiak Ipar Amerikan duen presentzia sendotu eta merkatu estrategikoetan lidergoa berretsi du

Prado  Silos  nazioartean  indartzen,  estrategia  eta  inbertsio  berriekin  hazkundea  bultzatuz
13/02/2025 Berrikuntza

Prado Silos nazioartean indartzen, estrategia eta inbertsio berriekin hazkundea bultzatuz

38 herrialdetan presentzia handituz eta 2025erako 9 milioi euroko kontratuak aurreikusiz

Euskadik  Alemanian  duen  posizioa  indartu  du,  Bavaria  nazioartekotzeko  kanpamentu  nagusitzat  hartuta

Euskadik Alemanian duen posizioa indartu du, Bavaria nazioartekotzeko kanpamentu nagusitzat hartuta

Bavaria kanpamentu nagusirik egokiena da Alemanian euskal enpresentzat, hango enpresa-ekosistema dinamikorako sarbidea eta lankidetza-aukera estrategikoak lantzeko aukera eskaintzen dizkien heinean

Euskadik  eta  Txinako  Jinan  hiriak  automobilgintza,  manufaktura  aurreratua  eta  energia  berrien  arloetako  lankidetza  sendotu  dute

Euskadik eta Txinako Jinan hiriak automobilgintza, manufaktura aurreratua eta energia berrien arloetako lankidetza sendotu dute

Memorandum of Understanding (Elkar Ulertzeko Memoranduma-EUM) hitzarmena sinatu dute Industriako sailburuorde Andoitz Kortak eta Jinan hiriko Udal Herri Gobernuko alkateordeak, Xie Kun jaunak

Kelias,  sei  hamarkada  errepideen  eta  hirien  seinaleztapen  egokia,  segurua  eta  jasangarria  egiten
03/02/2025 Nazioartekotzea

Kelias, sei hamarkada errepideen eta hirien seinaleztapen egokia, segurua eta jasangarria egiten

Enpresak administrazio publiko nazionalekin lan egiten du, hala nola udalekin eta eskualdeko gobernuekin, eta Suitzako eta Txileko bezeroak izan ditu.

Joan blogera

Jarrai gaitzazu

Kanal espezializatuak eta eguneroko gaurkotasuna gure sareetan.