Twin & Chic enpresa donostiarrak haurren moda osasuntsua eta jasangarria bultzatu du
Erika Gomezek eskubideak errespetatzen zituzten jantzi jasangarriak eta azalerako osasuntsuak zirenak ez zituenez aurkitzen, 2017an Twin & Chic sortu zuen, BerriUp eta BIC Gipuzkoako ‘start-ups‘ azelerazio-programen laguntzarekin. Ordutik, Donostiako haur-modako enpresa #futureisforourchildren markaren lemapean ari da lanean, “gure haurren etorkizuna zaintzeko” helburuarekin. Bere jarduerak hiru zutabe biltzen ditu, Nazio Batuen Garapen Iraunkorreko Helburuekin (GIH) bat eginez: Osasuna eta ongizatea (3. helburua), Kontsumo eta Ekoizpen Arduratsua (12. helburua) eta Klimaren Aldeko Ekintza (13. helburua).
Etorkizuneko ingurumen eta osasun-erronkei aurre egitea dago euskal enpresa honen nortasunean, ekonomia zirkularreko eta ekodiseinuko irizpideetan oinarritutako negozio-eredu baten bidez, eta produktu % 100 organiko eta birziklagarrien bidez. Bere diseinu minimalistak G.O.T.S. ziurtatutako materialekin eginak daude, zuntz organikoekin eginak eta aukeratzeko estandar zorrotzekin. Gainera, jantziek ez dute lehengai kritikorik eta disolbatzaile aromatikoak, PVCak eta plastikoaren beste deribatu batzuk erabiltzen dituzten estanpatze-metodoak debekatzen dira. Manufakturan erabiltzen diren produktu eta substantziekin kontaktuan egoteagatik dermatitis alergikoak garatzea oso ohikoa da haurrengan gaur egun, eta, beraz, haiengan eragin negatiboak dituzten jantziak eragozten dira.
Iraunkortasuna eta nazioartekotzea
Twin & Chic enpresak gardentasunaren eta trazabilitatearen alde ere egiten du, urte askoko ehungintza-tradizioko lantegietan sortzen dira arropak, lan-eskubideak eta artisautza babesten dituen tokiko ekoizpen baten bidez. Prozesadore eta fabrikatzaile guztiek Lanaren Nazioarteko Erakundearen arauetan oinarritutako gizarte-irizpideak bete behar dituzte, aldi berean jardueraren karbono-aztarna murriztea ahalbidetuz eta ehun urteko tradizioa duten brodatu artisaudun jantzien bilduma esklusiboei bide emanez.
Euskal enpresa honek ospe handia lortu du nazioartean bi urteko lanarekin, Japonian, Erresuma Batuan, Italian, Herbehereetan eta Austrian salmentak baititu. Horrez gain, Bostongo Mass Challenge jaialdian parte hartu du eta Junior Magazine UKren Best Children ‘s ECO fashion brand saria lortu du. Halaber, ICEX ‐ Next Esportazioan Hasteko Programan parte hartu du, eta ICEXen laguntza eta Europako FEDER funtsen finantzaketa izan du.
SPRI Taldeak laguntza integralaren bidez berrikuntza, ekintzailetza eta barne-ekintzailetza laguntzen ditu, ideiak merkatura modu arrakastatsuan irits daitezen. Informazio gehiago esteka honetan.
Lotutako albisteak

Euskadik nazioarteko estrategia indartu du Bruselan
Basque Trade & Investmenten ordezkaritza batek Belgikako hiribururako misioa egin du aste honetan, Europar Batasuneko politiken, finantzaketa-mekanismoen eta hainbat sektoretako negozio-aukeren ezagutzan sakontzeko

Imanol Pradales: “Bizi dugun une historikoan, munduak eskaintzen dizkigun aukera guztiak aprobetxatzen jarraitzeko erabakia eta anbizioa dugu, baita Estatu Batuetan ere”
Sektore aeroespazialeko hainbat euskal enpresatako ordezkariekin eta Basque Trade & Investment (BT&I) Agentziaren ordezkari batzuekin elkartu da Imanol Pradales Lehendakaria, Washingtonen

Krauserrek mekanizazioaren industriarako ebaketa-tresna pertsonalizatuak eskaintzen ditu
Konpainiak ebaketa baldintza egokietan eta modu berme batean egiteko teknologia garatu du.

Momentum Gamesek joko arrakastatsuak sortzen laguntzen die markei
Gipuzkoako startupa proiektu bakoitzaren garapenaz eta administrazioaz arduratzen da, baita jokoen-analitikari buruz ere

Euskadik Brasilgo itsas-sektore eolikoko erakunde nagusiak hartu ditu hango merkatuaren garapena bultzatzeko misioan
Flanders Investment & Trade eta Euskadiko Energia Klusterraren lankidetzaz antolatutakoa