Txinan kokatutako berrogeita bost euskal enpresek Asiako merkatuaren joerak eta erronkak aztertu dituzte
Txinan kokatutako 45 euskal enpresatako 60 profesional izan ziren Basque Trade & Investment-ek (BasqueTrade), SPRI Taldean integratutako euskal enpresak nazioartekotzeko agentziakShanghain antolatutako jardunaldian. Ekimenaren helburua Txinako merkatua aztertu eta haien arteko loturak sendotzea izan zen..
Txinako merkatuan 146 euskal enpresak dihardute, 228 ezarpenekin, ekoizpen planten eta merkataritza bulegoen artean, eta Jiangsu probintzian, Shanghain eta Pekinen dute presentzia bereziki. Ibilbide luzea eginda, euskal enpresek sektore estrategikoetan ezartzea lortu dute, hala nola fabrikazio aurreratuan, automatizazioan eta energian, eta, horrela, munduko merkatu lehiakorrenetako batean duten posizioa sendotu dute.
Testuinguru horretan, jardunaldiak aukera eman zien “Asiako erraldoian” kokatutako enprese beren esperientziak partekatzeko eta merkatuaren dinamikak elkarrekin aztertzeko. Yuete Ye Txinako BasqueTrade-ko bulegoko zuzendariak aurkeztutako ekitaldian mahai-inguru bat egin zen, eta Gestamp, Smarmec, Batz eta Orkli enpresetako Txinako arduradunak izan ziren hizlariak.
Bertan, hainbat alderdi estrategiko eztabaidatu ziren, hala nola egungo joerak, araudi-aldaketak eta etengabeko bilakaeran dagoen ingurune ekonomikora egokitzeko beharrezkoak diren estrategiak. Azken 15-20 urteetan Txinako merkatuak izan duen bilakaera eta eraldaketa, Asiako erraldoiaren garapen teknologikoaren estrategia, hornikuntza-kateen berrantolaketa Txina +1 estrategiaren testuinguruan eta Txinako gobernuak deskarbonizaziora zuzendutako neurriak izan ziren eztabaidaren ardatz nagusiak. Espazio horrek aukera eman zien konpainiei erronka komunak eta arriskuak identifikatzeko, eta Txinako merkatuak euskal enpresei eskaintzen dizkien aukerak elkarrekin bateratzeko..
Ekitaldian networkingari eskainitako gune bat ere izan zen, Txinan presentzia duten euskal enpresen arteko harremanak indartzeko helburuarekin, eta parte-hartzaileek oso ondo baloratu zuten alderdi hori.
Bulegoa duen merkatuetan BasqueTrade-k sustatutako topaketa hauen bidez, nazioarteko merkatuetan ezarrita dauden euskal enpresen arteko lotura indartu nahi da. Gainera, ekimen horiek, esperientziak eta ezagutzak trukatzea errazteaz gain, elkarlanerako eta hazkunderako aukera berriak identifikatzen laguntzen dute.
Lotutako albisteak

Imanol Pradales: “Bizi dugun une historikoan, munduak eskaintzen dizkigun aukera guztiak aprobetxatzen jarraitzeko erabakia eta anbizioa dugu, baita Estatu Batuetan ere”
Sektore aeroespazialeko hainbat euskal enpresatako ordezkariekin eta Basque Trade & Investment (BTI) Agentziaren ordezkari batzuekin elkartu da Imanol Pradales Lehendakaria, Washingtonen

Euskadik Brasilgo itsas-sektore eolikoko erakunde nagusiak hartu ditu hango merkatuaren garapena bultzatzeko misioan
Flanders Investment & Trade eta Euskadiko Energia Klusterraren lankidetzaz antolatutakoa

TH Company, munduko liderra arrantza sektorerako makinetan Mungiatik
Mundu osoko 500 atunketari baino gehiagok dute enpresa horren teknologia eta % 75eko merkatu-kuota du.

Kanpo merkataritzari buruzko prestakuntza behar duzu? Eman izena lehenbailehen nazioartekotzeko BEINT beketan
Programak 3,6 milioi euroko aurrekontua du eta bi urtez prestakuntza ematen die 30 urtetik beherako gazteei, kanpo merkataritzan espezializatu daitezen euskal enpresa eta erakundeen premiei erantzuteko. Eskaerak egiteko epea zabalik egongo da martxoaren 7tik apirilaren 10era.

Singapurrek eta Euskadik negozio-aukera berriak esploratuko dituzte energia berriztagarrietan eta biozientzietan
Asiako herrialde horretako enpresen garapena bultzatzeaz arduratzen den gobernu-agentziaren ordezkaritza batek Euskadi bisitatu du aste honetan, sektore estrategikoetan balizko lankidetza-arloak jorratzeko asmoz