CAF Power & Automation, IKERLAN eta Euskotren, silizio karburoko bihurgailuen erabileraren inguruan saioak egiten ari dira, Estatuan aitzindaria den eta energia- eraginkortasuna areagotzeko eta mantentze lanengatiko kostuak murrizteko aukera luzatzen duen proiektuan, alegia
Tren-garraioa, arinagoak, energetikoki eraginkorragoak eta ingurumenarekiko adeitsuagoak diren trenak egiteko aukera emango duten soluzio berrien bilaketa prozesuan buru belarri sartuta dago.
Testuinguru honetan, CAF Power & Automation euskal tren konpainiak, IKERLAN zentro teknologikoaren babesarekin eta Euskotren garraio publikoaren enpresaren laguntzarekin, silizio karburoko (SiC) erdieroaleetan oinarritutako tren-trakzio sistema garatu du. Estatuan proiektu aitzindaria da, Espainian instalatzen den ezaugarri hauetako lehen bihurgailua izango baita.
Egitasmo honen markoan, CAFek eta IKERLANek SiC erdieroaleen garapenean elkarrekin lanean aritu izan dira eta tren-trakzio sistema berritzaile bat sortzea lortu dute, zeinek bolumena %32 gutxitzea, pisua %16an murriztea eta galeren %35 gutxiago eskuratzea lortzen duen. Honela, trenaren erabilgarritasuna eta fidagarritasuna areagotu, mantentze lanek eragindako kostuak murriztu eta energia kontsumoa murrizten da.
Tren trakzio sistema arinago eta eraginkorrago baten garapena
ETEentzako, merkatuak dibertsifikatzeko, atzerriko bekak, nazioarteko lizitazioak, itzuli beharrik gabeko dirulaguntzak esportazioak sendotzeko, ezarpenak egiteko laguntzak edo nazioartekotzeko prestakuntza espezifikoa.
Interesgarria, ezta?